وزنه برداری قهرمانی دنیا، امیر حقوقی: اگر شرایط مسابقه خوب پیش برود، می توانم وزنه های خوبی ثبت کنم

به گزارش کنفرانس هکا، وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم تیم ملی ایران گفت: اگر شرایط مسابقه خوب پیش برود می توانم وزنه های خوب و سنگین تری را نسبت به رکورد های تمرینی ام ثبت کنم.

وزنه برداری قهرمانی دنیا، امیر حقوقی: اگر شرایط مسابقه خوب پیش برود، می توانم وزنه های خوبی ثبت کنم

امیر حقوقی وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم تیم ملی ایران که قرار است ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در مسابقات قهرمانی دنیای عشق آباد به روی تخته برود در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرنگاران در ترکمنستان, گفت: خدا را شکر آمادگی ام از نظر بدنی و ذهنی خیلی خوب است و امیدوارم که بتوانم وزنه خوبی را در این مسابقات به ثبت برسانم و بتوانم دل مردم و کسانی که برای من زحمت کشیده اند را شاد کنم.

وی درباره رکورد های تمرینی اش مطرح کرد: در تمرینات در حرکت یک ضرب وزنه 170 کیلوگرم و در دوضرب 210 کیلوگرم را مهار نموده ام و با توجه به اینکه احساس می کنم الان بدنم خیلی آماده تر از روز های تمرینی ام است, اگر شرایط مسابقه خوب پیش برود می توانم وزنه های خوب و سنگین تری را نیز ثبت کنم.

حقوقی راجع به جو سنگین مسابقات دنیای اظهار داشت: برای اولین بار است که در مسابقات بزرگسالان دنیا شرکت می کنم. حضور در این مسابقات صد درصد تجربه بزرگی برای من خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران, سهراب مرادی دیگر وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران خواهد بود که امروز به روی تخته خواهد رفت.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1175

به "وزنه برداری قهرمانی دنیا، امیر حقوقی: اگر شرایط مسابقه خوب پیش برود، می توانم وزنه های خوبی ثبت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی دنیا، امیر حقوقی: اگر شرایط مسابقه خوب پیش برود، می توانم وزنه های خوبی ثبت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید