واکنش بله به شایعه جاسوسی از کاربران

به گزارش کنفرانس هکا، پیغام رسان بله بیان کرد که دسترسی های این پیغام رسان مطابق اصول و سیاست های گوگل و اندروید است و متخصصین می توانند آن ها را راستی آزمایی نمایند.

واکنش بله به شایعه جاسوسی از کاربران

به گزارش خبرنگاران ، اخیرا بعضی رسانه ها و کاربران در شبکه های اجتماعی از هشدار امنیتی گوگل پلی در خصوص دسترسی های غیر مجاز بله و جاسوسی این پیغام رسان گزارش داده بودند.

حال امین تجملیان، قائم مقام بله، در متنی که در اختیار رسانه ها قرار داده، این موضوع را رد نموده است.

به نقل از دیجیاتو، تجملیان شرح داد: در روزهای اخیر تعداد محدودی گزارش دربارهٔ خطای سپر ایمنی گوگل به وسیله کاربران به دست ما رسید. با آنالیز این گزارش ها تعیین شد این کاربران مدت هاست اپلیکیشن خود را به روزرسانی ننموده اند.

او ادامه داد: همانطور که می دانید گوگل و سیستم عامل اندروید به طور مستمر سیاست های توسعه اپلیکیشن های اندرویدی را تغییر داده و به روزرسانی می نمایند. به روزرسانی برنامه ها یکی از روش های همراه شدن با این تغییرات است که بله نیز همیشه به این موضوع توجه داشته است. به طوری که به صورت معمول هر ماه نسخه نو خود را در بازارهای معتبر منتشر می نماید و از کاربران می خواهد که برای استفاده از آخرین ویژگی ها از نسخه های به روزشده استفاده نمایند.

به گفته وی دسترسی های بله قابل سنجش به وسیله متخصصان است. او در این مورد گفت: هیچ یک از کاربرانی که از نسخه های نو بله استفاده نموده اند گزارشی در این رابطه مطرح ننموده اند. ادعاهایی که در روزهای اخیر در بعضی رسانه های خارجی در خصوص اپلیکیشن بله منتشر شده است، صحت ندارد. چرا که تمام دسترسی های مورد احتیاج اپلیکیشن بله شفاف بوده و قابل راستی آزمایی به وسیله متخصصین است.

او بعلاوه در خصوص دسترسی های این پیغام رسان گفت: دسترسی های اپلیکیشن بله طبق اصول و مطابق با سیاست های گوگل و اندروید است و مجوز دسترسی ها در ابتدای استفاده از هر ویژگی بله از کاربران درخواست می گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 فروردین 1403 بروزرسانی: 21 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16623

به "واکنش بله به شایعه جاسوسی از کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بله به شایعه جاسوسی از کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید