والیبال قهرمانی آسیا، کره، مغلوب چین تایپه شد، روز خوب تیم های عربی

به گزارش کنفرانس هکا، تیم های ملی والیبال چین تایپه، عربستان، قطر، کویت و تایلند در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

والیبال قهرمانی آسیا، کره، مغلوب چین تایپه شد، روز خوب تیم های عربی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال چین تایپه در سومین و آخرین بازی مرحله نخست مسابقات قهرمانی مردان آسیا به مصاف کره رفت و پیروز شد 3 بر یک این تیم را شکست دهد.

تیم ملی کویت هم در بازی امروز خود با نتیجه 3 بر یک از سد ازبکستان گذشت و جدال دو تیم بحرین و قطر با نتیجه 3 بر صفر به سود قطر تمام شد. عربستان هم در 3 ست متوالی بر قزاقستان غلبه کرد.

ملاقات دو تیم قعرنشین گروه ایران، بین دو تیم چین تایپه و هنگ کنگ انجام شد و با نتیجه 3 بر یک به نفع تایلند به سرانجام رسید. در ادامه بازی های امروز، سه شنبه، چین با استرالیا روبرو می گردد و ژاپن به مصاف هند می رود.

تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی مردان آسیا فردا (چهارشنبه) استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز پنج شنبه پیگیری خواهد شد.

در مرحله دوم این رقابت ها، تیم های اول و دوم چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F به مصاف یکدیگر می فرایند و تیم های سوم و چهارم گروه های مرحله مقدماتی هم در دو گروه G و H با هم مسابقه می دهند.

بدین ترتیب ملی پوشان کشورمان در مرحله دوم با تیم های پاکستان، چین تایپه و کره جنوبی در گروه F قرار دارند ولی در این مرحله فقط با چین تایپه و کره جنوبی روبرو خواهند شد. یک پیروزی 3 امتیازی از ملاقات با پاکستان در مرحله دوم برای ایران در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر تیم های ایران، چین تایپه، پاکستان و کره جنوبی در رتبه های اول و چهارم گروه E قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12834

به "والیبال قهرمانی آسیا، کره، مغلوب چین تایپه شد، روز خوب تیم های عربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال قهرمانی آسیا، کره، مغلوب چین تایپه شد، روز خوب تیم های عربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید