17 تیم در رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا شرکت می نمایند

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 9 تا 17 مردادماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می گردد. پیش تر قرار بود این رقابتها با حضور 19 تیم برگزار گردد که تیم های لبنان، فیلیپین و افغانستان از حضور در این مسابقات انصراف دادند و درخواست تیم بحرین نیز برای شرکت پذیرفته شد تا در نهایت قهرمانی مردان آسیا در سال 2015 با 17 تیم انجام گردد.

17 تیم در رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا شرکت می نمایند

این رقابتها در چهار گروه (یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار تیمی) در دو سالن 12 هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. کویت، عمان، قطر، هند، ایران، قزاقستان، پاکستان، سریلانکا، ترکمنستان، چین، چین تایپه، ژاپن، کره جنوبی، تایلند، ویتنام، بحرین و استرالیا 17 تیم شرکت نماینده در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2015 هستند.

بر اساس قوانین کنفدراسیون والیبال آسیا در هر رده سنی قهرمانی این قاره تنها 16 تیم می توانند شرکت نمایند مگر اینکه کشور میزبان تعداد بیشتر را بپذیرد که فدراسیون والیبال ایران با این تعداد تیم (17) موافقت نموده است.

تیم ملی والیبال ایران قهرمانی در دو دوره متوالی (2011 و 2013) را در پرونده کاری خود دارد و خود را برای قهرمانی در این دوره از مسابقات نیز آماده می نماید. ملی پوشان کشورمان قبل از حضور در این رقابتها ، در لیگ جهانی سال 2015 شرکت می نمایند و با تیم های روسیه، آمریکا و لهستان در گروه دوم هشت تیم برتر همگروه هستند.

اروپا: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6265

به "17 تیم در رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 تیم در رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید