همه چیز در مورد آمریکا

به گزارش کنفرانس هکا، آمریکا کشوری بزرگ که در قلب خودش شهر های بی نظیر لس آنجلس، لاس وگاس،شیگاگو، نیویورک و بوستون رو جای داده که هر کدوم از این شهر ها آمیزه ای از میلیون ها فرهنگ و نژاد متفاوت از سراسر دنیا هستند. کشور پهناوری که در تموم دنیا به عنوان به ابر قدرت شناخته میشه و مسلما برای شروع یک تجربه منحصر به فرد و مهیج یک انتخاب خوب و شگفت انگیز به حساب میاد. افراد زیادی از ملیت ها و کشور های مختلف هر ساله برای دیدن استان های مختلف آمریکا به این کشور سفر می کنند. اما باید بدونید اوج زیبایی ها و دیدنی های آمریکا دقیقا توی روستا ها و خارج شهر اون نمایان میشه و اونجاست که می تونید طبیعت خارق العاده و شگفت انگیز این سرزمین رو به چشم ببینید…اما برای اینکه در مورد کشور آمریکا بیشتر بدونید با خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعات مفیدی به دست بیارید.

همه چیز در مورد آمریکا

توی استان ها و شهر های مختلف آمریکا، زیباترین، سرگرم کننده ترین و با شکوه ترین سرگرمیات و جاذبه های دنیا وجود داره فقط کافیه قدم به این سرزمین بزرگ بذارید و مسیرتون رو به سمت دنیایی متفاوت از دیدنی ها تغییر بدید.

مجسمه آزادی

شاید اولین چیزی که در مورد آمریکا دیده باشید، تصویری از مجسمه معروف و بزرگی از یک زنه که مشعلی فروزان رو با دست راستش بالا گرفته و به عنوان نماد این کشور شناخته میشه. مجسمه ای که نام رسمی اون آزادی روشنگر دنیاه و به عنوان نماد آزادی در سراسر دنیا شناخته میشه.

طبق تحقیقات تیم خبرنگاران ، این مجسمه در سال 1886 از طرف فرانسه به ایالات متحده هدیه داده شد و در منطقه منهتن نیویورک نصب شد. دیدن این مجسمه در کنار بازدید از قسمت تاج مجسمه آزادی می تونه یکی از شگفت انگیز ترین تجربه های سفرتون به آمریکا رو رقم بزنه…

پارک ملی یلو استون (Yellowstone National Park)

پارک ملی یلو استون یا سنگ زرد، یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین مقاصد آمریکاست و در کنار اینکه جای بی نظیری برای پیک نیک و سرگرمی به حساب میاد، به عنوان قدیمی ترین و اولین پارک ملی امریکا و در واقع اولین پارک ملی که در سراسر دنیا به وجود اومد شناخته میشه که در داخل اون یکی از بزرگ ترین چشمه های آب گرم امریکا و سومین چشمه بزرگ در تموم دنیا وجود داره.

این پارک بیش از 3 میلیون بازدید کننده در سال داره که برای دیدن زیبای های پارک و چشمه آب گرم اون به شمالی ترین قسمت Wyoming میان و خبرنگاران بهتون پیشنهاد میکنه تا از این پارک شگفت انگیز حتما دیدن کنید.

کوه Rushmore

شاید یکی از بی نظیر ترین نقاط آمریکا یاد بود ملی داکوتای جنوبی در کوه راشمور باشه که در اوایل قرن بیستم ساخته شد و چهره چهار رئیس جمهور پیشین آمریکا رو که به طرز شگفت انگیزی روی سنگ حک شدند، نشون میده. چهره های بزرگی از توماس جفرسون، جورج واشنگتن، آبراهام لینکلن و تئودور روزولت که چشم انداز جالبی رو در کوه های جنوب داکوتا به وجود آورده.

پارک ملی گرند کانیون

دره شگفت انگیزی در استان آریزونای آمریکا که از عمیق ترین دره های دنیا به حساب میاد و به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی دنیا شناخته میشه. دره ای با دیواره های رنگارنگ که طی هزاران سال به این شکل در اومده و در لیست عجایب هفت گانه طبیعی دنیا قرار گرفته.

اما این ها فقط بخش کوچکی از جاذبه های آمریکا به حساب میاد و برای اینکه بیشتر با مجذوب کنندهیت های این کشور آشنا بشید می تونید از قسمت اماکن دیدنی و سرگرمیات در وب سایت خبرنگاران اطلاعات مفیدی به دست بیارید.

خرید در آمریکا

باید بدونید هر کدوم از استان های دبی با مراکز خرید بزرگ و منحصر به فردش، میتونه برای شما یک مقصد بی نظیر برای خرید کردن به حساب بیاد ولی طبق تحقیقاتی که تیم خبرنگاران انجام داده، بهترین استان هایی که برای یک خرید لوکس مناسب هستند، نیویورک، لس آنجلس، شیگاگو، سان فرانسیسکو و کالیفرنیا هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید کردن در آمریکا بهتره سری به قسمت مراکز خرید وب سایت خبرنگاران بزنید.

سرگرمیات مخصوص بچه ها

کشور آمریکا اونقد بزرگ و مجهزه که برای همه سن و همه قشری سرگرمی و سرگرمی داره و پر از مراکز سرگرمی و بازی مخصوص بچه هاست. فقط کافیه نوع علاقتون به سرگرمی رو تعیین کنید! اما یکی از معروف ترین جاذبه های آمریکا برای همه بچه های دنیا دیزنی لنده که در ادامه خبرنگاران بیشتر از این مکان مجذوب کننده براتون میگه.

پارک دیزنی لند

حتما نام این سرزمین بی نظیر برای سرگرمی رو، بار ها و توی کشور های مختلف شنیدید؛ اما اولین دیزنی لندی که توی تموم دنیا ساخته شد در سال 1955 و در شهر کالیفرنیا بود. جایی که همه شخصیت های دوست داشتنی انیمیشن ها و کارتون های معروف والت دیزنی زنده میشن و همه افراد از پیر و جوان و کوچک و بزرگ از فضای بی نظیر و خارق العاده اون لذت میبرند. یکی از شاد ترین نقطه های دنیا که میتونه برای همه افراد با هر سلیقه ای مجذوب کننده باشه و برای بچه ها یکی از بهترین مقاصد دنیا به حساب بیاد.

منبع: گردگرد
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13599

به "همه چیز در مورد آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز در مورد آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید