هفت باب نانوایی متخلف در سرباز تعطیل شد

به گزارش کنفرانس هکا، سرپرست فرمانداری شهرستان سرباز گفت: کارگروه آرد و نان این شهرستان در راستای کنترل کیفیت و تنظیم بازار پس از آنالیز های لازم هفت باب نانوایی را به جرم تخلف فروش آرد به صورت آزاد تعطیل نموده است.

هفت باب نانوایی متخلف در سرباز تعطیل شد

به گزارش خبرنگار از ، سلیم کدخدا سرپرست فرمانداری شهرستان سرباز گفت: نشست های مختلفی با موضوع آنالیز مسائل و مسائل آردونان از جمله کیفیت نان، بهداشت و سلامت، آموزش خبازان، رصد و کنترل بازار، برنامه ریزی تأمین و توزیع اقلام اساسی و مدیریت و کنترل قیمت ها برگزار شده است.

وی گفت: نظارت جدی بر واحد های صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی، تأمین به موقع و قیمت گذاری کالا های اساسی موردنیاز مردم و نظارت و بازرسی بر واحد های صنفی از وظایف اعضا ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه اقدامات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرباز هدف از تشکیل کارگروه آرد و نان را نظارت بر خبازی ها، کیفیت نان و آنالیز مسائل و مسائل و رسیدگی به مسائل بهداشتی و رضایت مندی مردم بیان کرد.

کدخدا با اشاره به حساسیت موضوع نان به عنوان قوت غالب مردم؛ بر افزایش کیفیت نان و رضایت مندی شهروندان، ضرورت آموزش خبازان، کوشش برای ارتقا کمی و کیفی نان مصرفی مردم و رعایت مسائل بهداشتی و کنترل و نظارت هرچه بیشتر بازرسان و گشت های مشترک بر نانوایی ها تاکید نمود.

وی گفت: رضایت مندی مردم از واحد های خبازی باید مورد توجه قرار گیرد و چنانچه نانوایی عملکرد مناسب داشت باید تشویق و درصورت تخلف قطعاً باید تنبیه و برخورد لازم انجام گردد که در همین زمینه گشت های مشترک اعضای کارگروه برای بازدید از خبازی های سطح شهرستان انجام گرفته و تعداد هفت باب نانوایی متخلف به علت فروش آرد خارج از شبکه تعطیل و قطع سهمیه و هفت باب نانوایی نیز به علت کم فروشی و رعایت نکردن بهداشت کسر سهمیه و 16 خبازی متخلف نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند و همچنین تعداد از خبازی ها به خاطر رعایت کردن موارد و رضایت مندی مردم با افزایش سهمیه مورد تشویق قرار گرفتند.

ع

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4216

به "هفت باب نانوایی متخلف در سرباز تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت باب نانوایی متخلف در سرباز تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید