نکاتی که در خصوص انتخاب میز اداری باید بدانید

به گزارش کنفرانس هکا، میز اداری را می توان یکی از مهم ترین نیازهای امروز بسیاری از اداره ها دانست. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را در زمینه انتخاب میز اداری خوب با شما در میان بگذاریم. این میز ها در مدل های مختلفی فراوری می شود و در بازار عرضه می شود.

نکاتی که در خصوص انتخاب میز اداری باید بدانید

زمانی که شما وارد یک مجموعه اداری و سازمانی می شوید،اولین چیزی که با آن روبرو می شوید مبلمان اداری ان مجموعه است و مهم ترین ابزاری که برای نگهداری اسناد و کار کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد، میز اداری است.

شاید تصور کنید که انتخاب یک میز اداری خوب کار سختی نیست ولی ما در این مقاله قصد داریم در زمینه انتخاب میز اداری، جایگاه اداری و پارتیشن اداری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که پیش از خرید باید در نظر بگیرید و خرید خود را بر این اساس انجام دهیم میز های اداری در مدل های مختلفی فراوری می گردد و یکی از مهم ترین احتیاجهای امروز بسیاری از شرکت ها و اداره جات به شمار می رود. میز اداری با تنوع خوبی از مدل ها، طرح ها و رنگ ها در بازار عرضه می گردد و در نمونه های میز کنفرانس، میز مدیریت، میز کارمندی، میز کارشناسی و کانتر بانکی در دسترس خریداران می باشد.

خرید میز اداری

میز اداری را چطور باید انتخاب کنیم؟

پارامترهای مختلفی در زمینه انتخاب میز اداری باید در نظر داشته باشید. مهم ترین اصل در انتخاب یک میز خوب، انتخاب میز اداری با اندازه مناسب است. باید بدانید که چه وسایلی را می خواهید بر روی میز قرار دهید و اصولا چه انتظاری از اندازه میز اداری دارید؟ بر این اساس می توانید نسبت به خرید میز اداری اقدام نموده و آن را خریداری کنید. میز اداری در مدل های میز کنفرانس، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز مدیریت و کانتر بانکی در بازار عرضه می گردد که در ادامه مختصر توضیحاتی در این زمینه ارائه می دهیم.

میز کنفرانس : این نمونه از میز اداری برای استفاده در سالن های عظیم و در جلسات استفاده می گردد. تعداد بیشتر از 8 نفر ظرفیت داشته و بدون هرگونه کشو و محفظه در بازار عرضه می گردد. استفاده از این نمونه میز اداری برای شرکت های عظیم که امکان برگزاری جلسات دارند مورد احتیاج می باشد و در انتخاب آن باید به ابعاد میز و ابعاد اتاق دقت داشت و بر اساس تناسب نسبت به خریداری این محصول اقدام نمود.

میز کارشناسی : این نمونه از میز ها با عرضی بیشتر از عرض میز های کارمندی معمولی در بازار عرضه می گردد و کارشناسان می توانند از آن استفاده نمایند. محفظه های ضروری که در این نمونه میز اداری مورد استفاده قرار می گیرد می تواند به شما یاری کند تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید و تمامی ابزار مورد احتیاج را در اختیار بگیرید.

میز کارمندی : این نمونه میز با قیمتی مناسب در بازار عرضه می گردد و دارای قسمت های خاصی برای نگهداری وسایل شخصی و کیف می باشد. همچنین می توانید این نمونه میز اداری را برای نگهداری کامپیوتر یا لپ تاپ یا سایر ابزار مورد احتیاج کارمند بهره ببرید. به طور کلی میز کارمندی را می توان ساده ترین نمونه میز اداری عرضه شده در بازار دانست.

میز مدیریت : این نمونه از میز نیز دارای کاربرد خاص خود می باشد و معمولا در عظیمترین اتاق یک اداره که مربوط به مدیر اداره می گردد دارای کاربرد می باشد. به طور کلی میز مدیریت به صورت L مانند طراحی می گردد تا مدیر بتواند به اسناد و هر آن چه که احتیاج دارد دسترسی پیدا کند. این محصول معمولا با استفاده از چوب فراوری می گردد و به گونه ای ارتفاع داده می گردد که جایگاه مدیریت با آن همخوانی داشته باشد.

کانتر بانکی : از نمونه های مهم میز اداری که مخصوص ارتباط یک باجه با ارباب رجوع می باشد. معمولا در بانک ها و اداره هایی که ارباب رجوع مراجعه می نماید مورد استفاده قرار می گیرد و به گونه ای طراحی می گردد که پیشخوان میز بالاتر از حد متعارف در میزهای معمولی مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که یک اداره مراجعه نماینده زیادی داشته باشد که این مراجعه نمایندگان به سرعت کار خود را انجام می دهند، احتیاجمند کانتر بانکی می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که در قسمت بالا ارائه کردیم می توانید به خوبی میز اداری مورد احتیاج در اداره یا سازمان خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا لوازم جانبی که باید در هنگام خرید میز اداری تهیه کنید را برای شما بیان کنیم.

خرید میز کنفرانس

لوازم جانبی میز اداری و نحوه انتخاب آن ها

معمولا در کنار میز اداری ما به استفاده از پارتیشن اداری و همچنین جایگاه اداری احتیاج داریم. کاربرد جایگاه معین است و نحوه انتخاب آن باید بر اساس میزان ارتفاع میز اداری باشد و معمولا محصولات چرمی به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند و البته محصولاتی با روکش های چوبی و یا حتی پلاستیکی در دسترس خریداران می باشد. همچنین پارتیشن اداری در مدل های مختلفی فراوری می شوند و در بازار عرضه می گردند که مدل های چوبی دارای کاربرد گسترده تری بوده و برای جداسازی منطقه های حفاظ بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد.

کلام آخر

ما در این مقاله در زمینه انتخاب و خرید میز اداری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع گردد. فراوری میز اداری در مدل های مختلفی در مبلمان اداری نوژن انجام میگردد و این کالا دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. در صورتی که قصد خرید میز اداری را داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش مرکز فراوری و فروش این محصول ارتباط تلفنی برقرار نموده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. در مبلمان اداری نوژن فراوری میز اداری بر اساس استانداردهای اندازه گیری شده انجام می گردد و شما می توانید ابعاد هر محصول را در وب سایت نوژن به طور دقیق مشاهده نموده و بر این اساسا نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. فراوری و عرضه میز اداری با بالاترین کیفیت صورت می پذیرد تا خریداران بتوانند در مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایند.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10493

به "نکاتی که در خصوص انتخاب میز اداری باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که در خصوص انتخاب میز اداری باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید