نون.خ دو هفته دیگر کلید می خورد

به گزارش کنفرانس هکا، نون.خ که سریال رمضانی شبکه یک سیما معرفی شده است، از چهار ماه گذشته وارد مرحله پیش فراوری فصل دوم شده و تا دو هفته دیگر به کارگردانی سعید آقاخانی در کرمانشاه کلید خواهد خورد.

نون.خ دو هفته دیگر کلید می خورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، با حضور مدیر شبکه یک و استاندار کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری برای فراوری فصل جدید مجموعه نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی امضا شد.

استاندار کرمانشاه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری فراوری فصل دوم مجموعه تلویزیونی نون.خ گفت: ما در دولت در تلاشیم تا اورامانات را ثبت دنیای کنیم و فیلمبرداری فصل دوم نون خ در این منطقه می تواند موجب تسریع در این مهم گردد.

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فراوری فصل دوم مجموعه تلویزیونی نون.خ امروز دوشنبه (20 آبان ماه) با حضور مدیر شبکه یک، استاندار کرمانشاه و بعضی مدیران سیما برگزار گردید.

مجید زین العابدین گفت: ما در نوروز 98 خیلی خوب توانستیم رسوم و آداب مردم خونگرم کرد را در سریال نون.خ به تصویر بکشیم همانطور که در سریال پایتخت هم با مقبولیت مردمی روبرو شدیم. شاید در برنامه های مختلف تلویزیون تصاویر خوبی از مردم کردنشین نمایش داده شده باشد اما هیچ برنامه ای مانند سریال نون.خ نتوانست به خوبی هویت هموطنان کرد را بازنمایی کند. امیدواریم فصل دوم از لحاظ کیفی و محتوایی جذاب تر باشد.

مدیر شبکه یک با اشاره به اینکه تاکنون چندین کشور همسایه پیشنهاد خرید حق پخش سریال نون.خ را داشتند، اضافه نمود: جالب است که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی هم این سریال جزو پربیننده ترین سریال ها بوده است.

زین العابدین در سرانجام گفت: از این که قرار است فصل دوم این سریال با حمایت استاندار فرهنگ دوست کرمانشاه فراوری گردد موجب خوشحالی است و امیدواریم فراوری این سریال بتواند در بازنمایی ظرفیت های دنیای استان کرمانشاه در ابعاد مختلف یاری کند.

در ادامه مهدی فرجی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی نون.خ با ابراز خرسندی از این که شرایط امضای تفاهم نامه فراوری فصل دوم هم از سوی شبکه یک و هم استانداری کرمانشاه فراهم شده است، یادآور شد: ما از چهار ماه قبل وارد مرحله پیش فراوری فصل دوم شده ایم و به همراه تیم فراوری، لوکیشن های مورد نظر هم انتخاب شده است.

فرجی با تاکید بر بهره مندی بیشتر از بازیگران بومی و ظرفیت های استان در سری دوم نون. خ، شرح داد: ما در این فصل بیش از دو برابر از هموطنان کرد زبان بهره خواهیم برد.

وی اضافه نمود: بر اساس پیش بینی ها، تا دو هفته آینده کار فیلمبرداری کلید خواهد خورد و دو ماه در استان کرمانشاه طول خواهد کشید.

تهیه کننده نون.خ در خاتمه عنوان نمود: این سریال در بهترین زمان یعنی ماه مبارک رمضان سال 99 پخش خواهد شد و امیدوارم در 25 شبی که این مجموعه روی آنتن می رود، بتوانیم حق مطلب را ادا و رضایت مخاطبان را جلب کنیم.

استاندار کرمانشاه هم با ابراز رضایت از امضای توافق نامه همکاری فراوری فصل دوم سریال نون. خ ادامه داد: این سریال در معرفی آداب مردم کردزبان به دنیایان می تواند یاری شایانی کند.

هوشنگ بازوند گفت: ما در دولت در تلاشیم تا اورامانات را ثبت دنیای کنیم، فصل دوم نون.خ هم قرار است در این منطقه فیلمبرداری گردد، ما امیدواریم این سریال بتواند به تسریع ثبت دنیای آن یاری کند.

استاندار کرمانشاه در سرانجام گفت: ما در سال آینده میزبان کنفرانس بین الملل گردشگری روستایی 2020 با حضور کشورهای مختلف دنیا هستیم و معتقدم سریال نون.خ در معرفی استان ما و مردم خونگرم کرد موثر و مفید است.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7248

به "نون.خ دو هفته دیگر کلید می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نون.خ دو هفته دیگر کلید می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید