نمایش گرافیکی و آنی نقاط محبوب هر شهر با یک شبکه اجتماعی

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، فوراسکوئر به اشتراک گذاری اطلاعات در خصوص کسب و کارها و جذابیت های هر شهر را ممکن می نماید و کاربران می توانند از آن برای برنامه ریزی برای امور کاری و تفریحات شخصی استفاده نمایند.

نمایش گرافیکی و آنی نقاط محبوب هر شهر با یک شبکه اجتماعی

قابلیت جدید هایپرترندینگ نام دارد و در قالب آن می توان به طور آنی و لحظه به لحظه از موقعیت هر کاربر آگاه شد. بزرگی یا کوچکی نقاط حضور افراد نشان دهنده میزان محبوبیت نقاط مختلف بوده و ردگیری میزان این محبوبیت به طور آنی و با توجه به رفت و آمدهای اجرا شده امکان پذیر است.

برای متمایز کردن نقاط مختلف از یکدیگر نیز از رنگ های مختلفی استفاده می گردد و به عنوان مثال رنگ یک رستوران با رنگ یک هتل و غیره متفاوت است.

به وسیله ویژگی هایپرترندینگ می توان 100 نقطه برتر و محبوب در جهان را نیز مشاهده کرد. این نقاط بر مبنای میزان مراجعه کاربران فوراسکوئر شناسایی می شوند. با به روزشدن اطلاعات در دسترس، این اطلاعات هر چند دقیقه یک بار به روز می شوند.

این خدمات ابتدا تنها در بخش هایی از آمریکا ارائه می شوند و به تدریج در دیگر نقاط جهان هم در دسترس خواهند بود. فوراسکوئر که فعالیت خود را از ماه مارس سال 2009 شروع نموده، بیش از 50 میلیون کاربر و 300 کارمند دارد و مقر آن در شهر نیویورک واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2259

به "نمایش گرافیکی و آنی نقاط محبوب هر شهر با یک شبکه اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش گرافیکی و آنی نقاط محبوب هر شهر با یک شبکه اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید