نمایش آثار برگزیده دومین مسابقه بین المللی عکاسی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

به گزارش کنفرانس هکا، آثار برگزیده دومین مسابقه بین المللی عکاسی با عنوان میراث فرهنگی ناملموس و جوانان از تاریخ 11 تا 13 مهر در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به نمایش گذاشته می گردد.

نمایش آثار برگزیده دومین مسابقه بین المللی عکاسی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، 65 قطعه عکس برگزیده دومین مسابقه بین المللی عکاسی که به همت مرکز میراث ناملموس تهران برگزارشده بود، در نمایشگاه میراث فرهنگی ناملموس و جوانان به مدت سه روز در تالار آبی این مجموعه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این مسابقه در پنج مقوله بیان ها و سنت های شفاهی، هنرهای اجرایی، آیین ها و آداب ورسوم، دانش سنتی مرتبط با طبیعت و کیهان و همچنین صنعت گری سنتی با شرکت 532 عکاس از چهل ودو کشور برگزار گردید که هدف آن علاوه برافزایش آگاهی عمومی و شناسایی هر چه بیشتر میراث فرهنگی ناملموس به وسیله آثار عکاسان حرفه ای یا غیرحرفه ای، برجسته کردن اهمیت عکاسی به عنوان ابزاری در مستندسازی میراث فرهنگی ناملموس بود.

در آئین گشایش این نمایشگاه که شامگاه چهارشنبه 10 مهرماه با حضور جمعی از فرهیختگان و هنرمندان در این مجموعه برگزار می گردد، علاوه بر اهدای جوایز به نفرات برگزیده، از کتاب مجموعه آثار منتخب اولین مسابقه بین المللی عکاسی با عنوان میراث فرهنگی ناملموس در بستر طبیعی آن رونمایی می گردد.

اولین مسابقه بین المللی عکاسی با حضور شرکت کنندگانی از 12 کشور در سال 1396 برگزار گردید.

این نمایشگاه از 11 تا 13 مهرماه از ساعت 9 تا 16 در محل تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) پذیرای علاقه مندان است.

azatweb.ir: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6062

به "نمایش آثار برگزیده دومین مسابقه بین المللی عکاسی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش آثار برگزیده دومین مسابقه بین المللی عکاسی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید