نمایشگر آیفون17 متحول خواهد شد!

به گزارش کنفرانس هکا، اپل با این پوشش احتمالاً می خواهد پاسخی به پرچمدار سامسونگ بدهد.

نمایشگر آیفون17 متحول خواهد شد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش دیجیاتو، گزارش های نو ادعا دارند که اپل قصد استفاده از پوشش خارجی نوی را برای نمایشگر محصولات خانواده آیفون 17 خواهد داشت. این پوشش نو نه تنها نسبت به گذشته مقاوم تر است؛ بلکه عملکرد بی نظیری در کاهش بازتاب نور دارد و می تواند عملکرد صفحه نمایش دستگاه را در محیط های خارج از خانه و پرنور به شدت بهبود ببخشد.

صفحه نمایش آیفون 17 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

به گزارش مک رومرز، یکی از منابع مطلع چینی در شبکه اجتماعی Weibo می گوید پوشش ضدبازتاب صفحه نمایش آیفون 17 بسیار مقاوم است و فراتر از آنچه فکر می کنید در مقابل خط وخش می تواند از خود مقاومت نشان دهد. به نظر می رسد که این پوشش خارجی به تازگی در اختیار فراوریکنندگان تجهیزات اپل و تغذیه کنندگان زنجیره تامین این شرکت در چین قرار گرفته است؛ اما به نظر نمی رسد که امکان استفاده از آن در سری آیفون 16 به علت محدودیت زمانی وجود داشته باشد.

اپل درحال حاضر از پوششی موسوم به سپر سرامیکی در گوشی های خود استفاده می نماید و مدعی است که این پوشش در مقایسه با تمامی گوشی های هوشمند موجود در بازار، عملکرد بهتری دارد و مقاوم تر است. این پوشش که با همکاری شرکت کورنینگ ساخته شده، برای اولین بار در سری آیفون 12 معرفی گشت و طی نسل های اخیر، بهبود یافته، اما نسخه نوی از آن معرفی نشده است.

البته کورنینگ تنها برای اپل پوشش ضدخش و ضدبازتاب فراوری نمی نماید؛ بلکه همکاری نزدیکی با رقیب مستقیم این شرکت، یعنی سامسونگ نیز دارد. نوترین پرچمدار سامسونگ از پوشش خارجی گوریلا آرمور بهره می گیرد که طبق گفته این شرکت، موجب کاهش 75 درصدی بازتاب در مقایسه با سطوح عادی می گردد. بعلاوه گلکسی S24 اولترا در مقابل ریزخراش هایی که به مرور زمان روی نمایشگر اغلب گوشی ها پدیدار می شوند، مقاوم است و در طول زمان، می تواند شفافیت خود را حفظ کند. سازنده پوشش مورد بحث ادعا دارد که مقاومت آن در مقایسه با پوشش آلومینوسیلیکات رقبا، 4 برابر بیشتر است.

هنوز معین نیست که آیا اپل از گوریلا آرمور در محصولات سری آیفون 17 استفاده می نماید یا نه؛ اما جزئیات افشاشده در گزارش اخیر با معینات این محصول همخوانی دارد. بعلاوه محتمل است که کورنینگ اقدام به عرضه پوشش مذکور با نام تجاری متفاوتی برای اپل کند تا این شرکت بتواند در بازاریابی مقابل سامسونگ، قدرت بیشتری داشته باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 فروردین 1403 بروزرسانی: 1 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16193

به "نمایشگر آیفون17 متحول خواهد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر آیفون17 متحول خواهد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید