نمایشگاه کتاب میامی در فلوریدا مجازی شد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از تارنمای میامی هرالد- نمایشگاه بین المللی کتاب میامی واقع در ایالت فلوریدا به دلیل اجتناب از شیوع بیشتر ویروس کرونا با تصمیم به برگزاری آنلاین و غیر فیزیکی این نمایشگاه به صف نمایشگاه های کتاب مجازی در سراسر دنیا پیوسته است.

نمایشگاه کتاب میامی در فلوریدا مجازی شد

لیزت منذز، مدیر برنامه این نمایشگاه می گوید کوید 19 کاری را با ما کرد که حادثه 11 سپتامبر نتوانست انجام دهد. انتشار این ویروس سبب شد نمایشگاه کتابی که از سال 1984 و به مدت 37 سال به طور مداوم برگزار می شد برای اولین بار لغو گردد؛ اما این بدان معنا نیست که سال جاری دیگر نمایشگاه کتابی نخواهیم داشت؛ بلکه نمایشگاه کتاب میامی سال جاری به شکلی کاملا متفاوت و رایگان و به صورت مجازی مهمان خانه های دوستداران کتاب خواهد شد.

او در ادامه گفت که با این حال تبدیل و تغییر نمایشگاه فیزیکی به مجازی که شامل گنجاندن برنامه هایی به زبان های انگلیسی و اسپانیایی است فرایند بسیار پیچیده و پردردسری بود. خصوصا عدم فروش بلیط برای بعضی رویدادهای خاص و نیز از دست دادن حمایت اقتصادی در نتیجه کوید 19 کار را با چالش بیشتری روبه رو کرد کما این که استفاده از فناوری و راه اندازی وب سایت نیز پرهزینه است. او می گویدمثل این می ماند که قدم به قدم در حال ساخت پلی بوده باشیم. یک تخته را سر جای خود قرار بده و قدمت را بگذار و تخته ای دیگر و قدم بعدی که با احتیاط روی آن گذاشته می گردد. یک کار کاملا تدریجی و قدم به قدم.

اما نمایشگاه کتاب آنلاین چگونه خواهد بود؟

مندز می گوید که او و گروهش با آموختن از نمایشگاه های کتابی که پیش ازین لغو شده و در نهایت به صورت مجازی برگزار شده بهره بسیار برده اند و این به معنای ترکیبی از رویدادهای از پیش ضبط شده و رویدادهای زنده و نیز مصاحبه با نویسندگان به صورت ضبط شده و آنلاین و جلسات پرسش و پاسخ می باشد. بعضی از رویدادها فقط به مدت یک شب و بعضی دیگر به مدت طولانی تری به صورت آنلاین روی وبسایت در دسترس قرار می گیرند.

در این نمایشگاه همچنین همه ژانرهای معمول از قبیل داستان، سیاست، تاریخ، خاطرات، کمیک، شعر و نیز آثار کارائیب با موضوع و تمرکز بر هائیتی به نمایش مجازی درخواهد آمد.

مدیر نمایشگاه نسخه مجازی نمایشگاه کتاب میامی را نتفلیکس کتاب ها پیش بینی و تجسم نموده که به وسیله یک وبسایت جدید و به روزرسانی شده قابل دسترس خواهد بود؛ به صورتی که بازدیدنمایندگان پس از ثبت نام در این سایت و دریافت رمز عبور وارد فهرستی از برنامه ها، پنل ها و گفت و گوها می شوند که نحوه مشاهده این فهرست بسیار به نحوه دیدن کاتالوگ نتفلیکس شبیه است و بعد از کلیک کردن روی برنامه دلخواه می توانند وارد رویداد و یا برنامه مورد نظر خود شده و آن را تماشا نمایند.

او در ادامه با ابراز امیدواری از کاربرد فناوری در توسعه دسترسی به نمایشگاه کتاب گفت نسخه مجازی نمایشگاه کتاب این فرصت را به ما می بخشد تا در سال های آینده مخاطبان بیشتری را جذب کنیم و افرادی که امکان سفر به میامی را در سال های آینده ندارند به وسیله وبسایت این نمایشگاه کتاب ها و رویدادهای مورد علاقه خود را مشاهده خواهند کرد.

نمایشگاه کتاب میامی فلوریدا از تاریخ 15 تا 22 نوامبر برگزار خواهد شد و چهره سرشناسی چون مارگارت اتوود، نویسنده کانادایی سرگذشت ندیمه آغازگر آن خواهد بود.

بیش از 171 نویسنده انگلیسی زبان و 80 نویسنده اسپانیایی زبان تا به امروز برای ورود مجازی به این نمایشگاه ثبت نام نموده اند که تعداد آن ها در طی هفته های آینده در حال افزایش است.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11656

به "نمایشگاه کتاب میامی در فلوریدا مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب میامی در فلوریدا مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید