نفرزاده: سالن اراک افتضاح بود، داوران خط یک جانبه عمل کردند

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم والیبال عقاب گفت: وقتی داوری لیگ ضعیف و مشکل دار است باید از ویدئوچک استفاده گردد. - اخبار ورزشی -

نفرزاده: سالن اراک افتضاح بود، داوران خط یک جانبه عمل کردند

فرهاد نفرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل شهروند اراک در هفته نهم لیگ برتر والیبال گفت: ما در ست نخست 25 بر 19 شکست خوردیم اما در ست دوم بر بازی مسلط شدیم و تیم برتر میدان بودیم اما موضوع نخ نمای والیبال این است که برخی تیم ها و مربیان می خواهند به هر طریقی پیروز شوند و از همه عوامل محیطی از جمله امتیاز میزبانی استفاده می نمایند.

نفرزاده ادامه داد: داوران خط در این بازی بسیار یک جانبه عمل کردند و تعیین بود که این کار با برنامه ریزی صورت گرفته بود. آنها در ست دوم، 4 امتیاز به ضرر ما پرچم زدند که مورد تایید داور هم نهاده شد. این نوع قضاوت از مسعود ذوقی بعید بود.

سرمربی عقاب نهاجا اضافه نمود: همچنین من واقعاً متاسفم که برخی تماشاگران، کلمات زشت و رکیکی به کار می بردند. در سالنی که 2000 تماشاگر به بازیکنان ما فحش می دهند، طبیعی است که با آنها فشار بیاید. من تقاضای وقت استراحت کردم تا تیمم را آرام کنم ولی داور در موقع برگشت به زمین به سفارش داور به بازیکن من کارت و به تیم حریف امتیاز داد. بعد از آن هم تماشاگران به زمین ریختند و بازی به هم خورد. ما 8 بازی در لیگ انجام داده ایم که در 3 بازی، آقای صداقت، ناظر بوده است. لیگ برتر والیبال| اراکی ها روی نوار پیروزی؛ تیم شهروند اراک تیم عقاب نهاجا را با شکست بدرقه کرد

نفرزاده شرح داد: هیچ بازیکنی از تیم من به در رختن حریف، ضربه نزد و این جوی است که اراکی ها راه انداخته اند. نور سالن افتضاح، وضعیت بهداشتی بسیار بد و سالن پر از مگس بود. علاوه بر این، داورانی باید در یک بازی به کار گرفته گردد که بتوانند بازی را اداره نمایند. سازمان لیگ باید در این مورد بهتر عمل کند. وقتی داوری ما ضعیف و مشکل دار است باید از ویدئوچک استفاده گردد.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1342

به "نفرزاده: سالن اراک افتضاح بود، داوران خط یک جانبه عمل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرزاده: سالن اراک افتضاح بود، داوران خط یک جانبه عمل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید