استقلال باید با 3گل پرسپولیس را می برد ، منتظر شکست سنگین رقیب در دربی جام حذفی هستم

به گزارش کنفرانس هکا، مدافع سابق استقلال گفت: ساپینتو با وجود این همه مسائل مدیریتی و بی پولی باشگاه، باغیرت و تعصب برای تمام بازی ها کوشش کرد.

استقلال باید با 3گل پرسپولیس را می برد ، منتظر شکست سنگین رقیب در دربی جام حذفی هستم

به گزارش خبرنگاران محمد نوری درباره باخت تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در صدمین دربی مرکز گفت: روی دروازه ها کم موقعیت گلزنی ایجاد شد و حق استقلال باخت در دربی نبود، حداقل باید بازی مساوی تمام می شد. هافبک های استقلال در ملاقات دربی آنچنان کیفیت بازی های قبلی را نداشتند و بازی سازی کمتری را انجام دادند. نمی دانم محمد محبی در ملاقات با دربی چه شرایطی داشت؟

وی ادامه داد: محبی یک مهره کلیدی و تأثیرگذار استقلال بود، اما آنچنان عملکرد خوبی نداشت. آرش رضاوند هم مصدوم بود و اگر بازیکنی شرایط بازی را ندارد باید سرمربی از بازیکنان دیگر استفاده کند. روی نیمکت مهدی پور می توانست بازی کند. عارف غلامی بازیکن خیلی خوبی است، اما در صحنه گل اشتباه کرد و با بی تجربگی تکل زد.

*پرسپولیس در کنترل بازیکنان تهاجمی استقلال پیروز بود

نوری در مورد اینکه ساپینتو عملکرد خوبی در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر داشته، بیان کرد: استقلال 10 بازی نباخته بود و خیلی ها دوست داشتند که این روند قطع گردد. بازیکنان و ساپینتو در هفته های اخیر خوب کار کردند و زحمت کشیدند، باید همه استقلالی ها باز هم از تیم شان و کادر فنی حمایت نمایند. به جرأت می گویم استقلال شایسته قهرمانی این فصل لیگ برتر است و بازی های بسیار خوبی انجام داد. ساپینتو با وجود این همه مسائل مدیریتی و بی پولی باشگاه، باغیرت و تعصب برای تمام بازی ها کوشش کرد و استقلال هم در نیم فصل دوم برترین بازی ها را انجام داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه پرسپولیس در کنترل بازیکنان تهاجمی استقلال پیروز بود، اضافه نمود: کادر فنی پرسپولیس تمام مهره های کلیدی استقلال را به خوبی بررسی نموده بود. مهدی قایدی از سمت چپ چند نفوذ عالی و حرکت های انفجاری داشت، اما در ادامه با خطاهای مکرر او را متوقف کردند.

نوری در مورد اشتباهات داوری دربی توضیح داد: نظر شخصی خودم را ابراز می کنم و اگر داور در دقایق ابتدایی بازی آن پنالتی را می گرفت روند بازی تغییر می کرد و در نهایت اسقلال می توانست با 2-3 گل پرسپولیس را شکست بدهد. داور صحنه های 50-50 را به نفع پرسپولیس سوت می زد.

*امیدوارم استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی به هم برسند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که در 3 هفته به جای مانده از مسابقات لیگ برتر شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، تاکید نمود: استقلال هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد، چون امتیازات پرسپولیس، سپاهان و استقلال به هم نزدیک است. هنوز 3 هفته مانده و محتمل است باز هم تیم های مدعی قهرمانی قصور نمایند و امتیاز از دست بدهند. استقلال باید در 3 بازی آینده لیگ برتر و تا آخرین لحظه امیدش را از دست ندهد و بازی های جام حذفی بسیار قدرتمند ظاهر گردد تا بتواند قهرمان هر دو رقابت گردد.

نوری در مورد ملاقات استقلال و پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم جام حذفی اعلام کرد: نباید استقلال تیم دسته یکی پارس جنوبی را دست کم بگیرد و باید مقابل این تیم بسیار قدرتمند بازی کند. پارس جنوبی وقتی تا این مرحله از جام حذفی رسیده، حتماً شایستگی و توانایی زیادی داشته است. امیدوارم مرحله نیمه نهایی جام حذفی استقلال و پرسپولیس به هم برسند و در دربی جام حذفی، استقلال با گل های بیشتر پرسپولیس را شکست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14066

به "استقلال باید با 3گل پرسپولیس را می برد ، منتظر شکست سنگین رقیب در دربی جام حذفی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال باید با 3گل پرسپولیس را می برد ، منتظر شکست سنگین رقیب در دربی جام حذفی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید