با صدرنشینی و پیروزی هجمهها به استقلال کمتر شد؛ با این جوانها استقلال رویایی در راه است

به گزارش کنفرانس هکا، تهران (پانا) - مربی سابق تیم استقلال معتقد است پیروزی این تیم مقابل شهر خودرو باعث شد تا بار روانی روی شاگردان محمود فکری کم گردد

با صدرنشینی و پیروزی هجمهها به استقلال کمتر شد؛ با این جوانها استقلال رویایی در راه است

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی پانا درباره عملکرد استقلال مقابل شهرخودرو و قرار دریافت این تبم در صدر جدول پس از هفته ها گفت: من فکر می کنم در این مدتی که انتقادهای زیادی به کادر فنی و بازیکنان می شد، آنها فشار زیادی را متحمل شدند و پیروزی مقابل شهرخودرو و کسب سه امتیاز باعث شد از بار نقدها کاسته گردد. از همه مهمتر صدرنشینی استقلال هم به این شرایط یاری بسیار زیادی کرد. خوشبختانه مقابل شهرخودرو هم بازیکنان عملکرد خوبی ارائه دادند.

وی ادامه داد: استقلال در نیمه اول از موقعیت گل خود به خوبی استفاده کرد و در نیمه دوم هدف بیشتر کوشش برای حفظ نتیجه بود و تعویض هایی هم صورت گرفت. پیروزی در برابر شهرخودرو باعث شد که هجمه و بار روحی روانی کمتری سمت بازیکنان و اعضای کادرفنی روانه گردد. ضمن اینکه من اعتقاد دارم در این بازی ما نقاط مثبت زیادی از تیم استقلال دیدیم و همین موضوع می تواند نقطه قوت این تیم محسوب گردد.

نوری تاکید نمود: در بازی مقابل شهر خودرو دروازه بان استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و چندین موقعیت تک به تک را با عملکرد قابل قبول خود مهار کرد، این نشان می دهد که رشید مظاهری یکی از دروازه بانان قابل قبول استقلال خواهد بود. از طرف دیگر نبود علی کریمی تیم را دچار مشکل کرد، اما الان می بینیم مهدی پور توانست به خوبی جای او را بگیرد و بازی سازی انجام دهد. او هافبک بسیار خوبی است و در فرصتی که به این بازیکن داده شد توانست جای خود را باز کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه هنوز شاگردان فکری در خط دفاعی نتوانسته اند طبق انتظارات ظاهر شوند، مطرح نمود: من هنوز هم معتقدم که خط دفاعی ما ضعف هایی دارد و نتوانسته وظایف خود را به خوبی انجام دهد بازیکنان در خط دفاعی به خوبی یارگیری نمی کند، البته مرادمند بازیکن قدرتمند و متعصب و غیرتی است، اما معتقدم این تیم همچنان مشکل دفاعی دارد و باید در بازی های بعدی این نقص رفع گردد، ضمن اینکه در خط حمله هم بازیکنانی مانند مطهری و قائدی سر حال نیستند، گل هایی که تا به اینجا استقلال به ثمر رسانده به وسیله خط هافبک بوده اگر چه در خط حمله بازیکنان خوبی داریم، اما هنوز طبق انتظارات ظاهر نشده اند.

وی اضافه کرد: قائدی بازیکن بسیار متعصبی است و دوندگی بالایی دارد، اما مطهری در بازی مقابل شهر خودرو بسیار ضعیف کار کرد و باید کادر فنی این موضوع را در نظر بگیرد .

نوری مطرح نمود: به هر حال تیم استقلال به سه امتیاز این بازی احتیاج داشت و خوشبختانه آن را به دست آورد، البته شاید بعضی این ایراد را به استقلال بگیرند که این تیم بازی های زیبایی ارائه نمی دهد، اما باید این موضوع را بپذیریم که یک تیم احتیاج به زمان دارد تا هم از نظر فنی بسیار زیبا بازی کند و هم این که به پیروزی برسد. تیم استقلال در این مدت زمانی که با کادر فنی جدید کار نموده با تغییرات زیادی داشته است، اما معتقدم یک مقدار تاکتیک تیمی هم باید عوض گردد تا تیم بتواند در بازی های بعدی بهتر نتیجه بگیرد.

پیشکسوت استقلال در سرانجام گفت: استقلال باید تا زمان دربی امتیازات لازم را جمع کند تا برای آن بازی با تیم پرسپولیس با شرایط ایده آل به میدان برود، البته این نکته را باید عنوان کنم که ما مهره های بسیار خوبی در ترکیب تیم داریم. خوشبختانه شاکله اصلی تیم استقلال حفظ شده و در کنار ترکیب اصلی بعضی بازیکنان جوان و با انگیزه مثل رشید مظاهری و مرادمند به تیم اضافه شدند. طرفداران از این تیم پر مهره توقع قهرمانی دارند، من این نوید را می دهم که اگر جوانان در ترکیب تیم جا بیفتند ما در سال های آینده تیم استقلال رویای خواهیم داشت. در حال حاضر صدرنشینی استقلال از نظر روحی و روانی به بازیکنان انگیزه بسیار زیادی داده و باید آن را در بازی های بعدی حفظ کند.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12384

به "با صدرنشینی و پیروزی هجمهها به استقلال کمتر شد؛ با این جوانها استقلال رویایی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با صدرنشینی و پیروزی هجمهها به استقلال کمتر شد؛ با این جوانها استقلال رویایی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید