ستار همدانی: نتایج استقلال نباید گول زننده باشد، به خداداد و گلش افتخار می کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، ستار همدانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که آبی پوشان روند خوبی در پیش گرفته اند، اما نتایج آنها نباید گول زننده باشد.

ستار همدانی: نتایج استقلال نباید گول زننده باشد، به خداداد و گلش افتخار می کنیم

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره مصدومیتش در بازی خیریه هنرمندان استقلال و پرسپولیس گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است. در یک صحنه مانع گل زدن علی لهراسبی (خواننده پاپ) شدم، در ادامه، دروازه بان ما برای اینکه توپ را بگیرد، هم حریف را زد و هم روی پای من افتاد. غوزک پایم دچار شکستگی شده است و آتل گرفته ام.

وی در مورد درگیری اش با خداداد عزیزی توضیح داد: به این موضوع ورود نکنیم، بهتر است. به وجود عزیزی در فوتبال مان افتخار می کنیم، چون خیلی زحمت کشیده است. نه تنها من، بلکه همه ایرانی ها به گلی که به استرالیا زد و باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد، افتخار می نمایند. من به خودم اجازه نمی دهم به کسی توهین کنم. آن صحنه فوتبالی بود، اما خداداد موضوع را به سمت دیگری برد. علیرضا فغانی و دیگر دوستان شاهد بودند که اتفاقی نیفتاده بود که این همه به آن جلوه دادند. این بازی، زیبایی هایی زیادی داشت و نباید به مسائل دیگری پرداخت. صندلی خداداد محفوظ است و به کسی بی احترامی نمی کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد سومین پیروزی آبی پوشان مقابل سپیدرود رشت و دستیابی به سومین برد پیاپی گفت: استقلال برد قاطعی را کسب کرد. مهم تر از پیروزی های پرگل، خود پیروزی است. استقلال از وقفه ای که در لیگ ایجاد شد، استفاده کرد تا بازیکنان همدل شوند. در هفته های گذشته عنوان شده بود که استقلال تمام نماینده ندارد، اما من گفتم هافبک ها باید خوب کار نمایند. درست است که تمام نماینده خوبی نداریم، اما هافبک است که توپ را به فوروارد می رساند. در بازی با سپیدرود، هافبک ها خیلی خوب اضافه شدند و گل هم زدند. اینها باعث شد تا آینده خوبی از استقلال متصور شویم.

همدانی اعلام نمود: اتفاق دیگر این بازی، نفوذ میلاد زکی پور در جناح چپ بود. در بازی های استقلال، بیشتر وریا غفوری نفوذ می کرد، اما زکی پور در این دیدار چند بار دفاع را دریبل زد و برتری استقلال در حمله بیشتر شد. کلاً بازیکنان جسارت پیدا نموده بودند. این مسئله نشان می دهد که تیم در تمرینات کار نموده است. استقلال در حال تبدیل شدن به تیمی است که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و حتی قهرمان جام حذفی شد، اما این نتایج نباید گول زننده باشد. استقلال باید در نیم فصل دوم تقویت شده و نگاه آسیایی داشته باشد. ما نباید چشم های خود را روی ضعف ها ببندیم.

وی ادامه داد: برخی ها می گویند استقلال در گروه مرگ قرار گرفته است. این گروه، برای همه تیم هاست، چون استقلال در آن حضور دارد، استقلالی که دو ستاره قهرمانی روی سینه اش نقش بسته است. بنابراین، تیم ها از استقلال می ترسند. این ترس فصل گذشته وجود داشت، جایی که استقلال هنرنمایی می کرد و همه از فوتبالش لذت می بردند، تیمی که بوی قهرمانی در آسیا می داد، اما تضعیف شد. اکنون باید استقلال را تقویت نمایند تا بتواند از حیثیت فوتبال ایران و نام استقلال دفاع کند.

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به ناراحتی وینفرد شفر از اعضای کمیته فنی این باشگاه مبنی بر مصاحبه های آنها گفت: استقلال با توجه به تغییراتی که کرد، احتیاج به زمان داشت تا شکل بگیرد. این شرایط، فرصتی داد تا یکسری بیایند و مصاحبه هایی انجام دهند، مصاحبه هایی که چه از طرف کمیته فنی و چه به نام پیشکسوت صورت می گرفت. من گفته بودم که سکوت بهترین چیز است. این صحبت ها به استقلال آسیب زد و شاید اگر دوستان تفکر می کردند، استقلال زودتر شکل می گرفت. شفر مربی بزرگی است و هنرش را نشان داده و سال جاری نیز نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1479

به "ستار همدانی: نتایج استقلال نباید گول زننده باشد، به خداداد و گلش افتخار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستار همدانی: نتایج استقلال نباید گول زننده باشد، به خداداد و گلش افتخار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید