مومنی: اگر دنبال بازگشت استراماچونی هستند، کار مجیدی درست است

به گزارش کنفرانس هکا، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید مجیدی باید نسبت به شایعات آمدن استراماچونه خونسردانه عمل می کرد و تیم را بعد از قهرمانی در جام حذفی به باشگاه می سپرد.

مومنی: اگر دنبال بازگشت استراماچونی هستند، کار مجیدی درست است

محمد مومنی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران درباره استعفای فرهاد مجیدی از سرمربی گری این تیم اظهار کرد: آقای سعادتمند باید این موضوع را مدیریت کند. شاید آقای مجیدی در جریان نیست که سعادتمند چرا به اروپا سفر کرد و آورده سفر او چه بوده است. اگر برای این رفته بود که جلوی شکایت استراماچونی را به فیفا بگیرد باید مجیدی را توجیه کند ولی اگر برای مذاکره با استراماچونی برای بازگشت به استقلال رفته بود پس کار مجیدی قابل توجیه است. درست است که در فوتبال دنیا این مسائل حل شده اما در فوتبال ما هنوز این اتفاق رخ نداده است. ما نسبت به فوتبال دنیا هم از لحاظ فکری و هم سخت افزاری پیشرفت زیادی نکرده ایم پس این چیزها طبیعی است. اگر مجیدی به این دلیل استعفا داده باشد طبیعی است اما در فوتبال دنیا این چزها حل شده است و باشگاه اجازه دارد این کار را انجام دهد.

او ادامه داد: اگر سعادتمند مسبب این قضیه بوده پس شخصی که می تواند این قضایا را حل نماید خودش است. اگر هم به خاطر جلوگیری از شکایت استراماچونی به اروپا رفت باید یک نشست با مجیدی برگزار و مسائل را حل کنند.

مومنی در پاسخ به این پرسش که صرف نظر از دلیل سفر سعادتمند به اروپا آیا آمدن استراماچونی به استقلال درست است یا خیر گفت: به نظر من نه. اما به هر جهت استقلال آسیایی شده است. در فوتبال ما اعتبار مجیدی بیشتر از استراماچونی است اما اعتبار مربیگری استراماچونی اصلا قابل مقایسه با مجیدی نیست. ما فوتبالی ها باید بپذیریم که همیشه کسانی هستند که کارها را بهتر از ما انجام می دهند و فلسفه مربیگری آن ها به مربی جوان می تواند کمک کند. این در فوتبال دنیا هست. مثلا اگر گاس هیدینگ به ایران بیاید من نمی توانم بگویم می خواهم سرمربی باشم. عملکرد استراماچونی جلوتر از مجیدی است پس او باید این را قبول کند که اگر این رخ داد، غیر منتظره نیست. به فرض مثال که آقای سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی به اروپا رفته بود. به نظر من مجیدی باید کاملا خونسرد و حرفه ای کار خودش را بکند و تیم را قهرمان کند وآن را به باشگاه بسپارد و بگوید هر تصمیمی که می خواهید بگیرید. در این صورت آقای مجیدی آن عملکردی را که می خواهد به هواداران نشان داده است. این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد که می خواهد با مجیدی ادامه بدهد یا خیر.

بازیکن پیشین استقلال درباره بیانیه کوتاه این باشگاه درباره استعفای مجیدی که در آن به غیرحرفه ای بودن او به خاطر طرح استعفایش در فضای مجازی اشاره شده بود هم بیان کرد: فضای مجازی کمی افکار و اتفاقات را لوث و ما را نسبت به همدیگر بدبین کرده است. مجیدی تا الان عملکرد بسیار مثبتی داشته است. برای مربیان جوان هنوز حل نشده است که امروز هستند ولی شاید فردا نباشند. مربیان جوان باید بدانند آن روزی که حکم گرفتند شروع رفتن شان است. مربیان جوان ما هنوز این را درک نکرده اند. به همین دلیل است که واکنش های غیر قابل پیش بینی نشان می دهند و البته خیلی زود از مواضع خودشان پایین می آیند. این درد مدیریتی است که فکر نکرده عمل می کنند.

وبلاگ پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11718

به "مومنی: اگر دنبال بازگشت استراماچونی هستند، کار مجیدی درست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: اگر دنبال بازگشت استراماچونی هستند، کار مجیدی درست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید