معرفی هتل فریزر سوئیتس دهلی نو ، 5 ستاره

به گزارش کنفرانس هکا، هتل فریزر سوئیتس دهلی نو | Fraser Suites New Delhi

در میان هتل های 5 ستاره دهلی نو، اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکانات عالی هستید، ما در مجله گردشگری خبرنگاران به شما هتل فریزر سوئیتس دهلی نو را پیشنهاد می دهیم. اینجا شما با هتلی روبرو خواهید بود که بسیار بزرگ بوده و اتاق آپارتمان ها و سوئیت هایی را برای اقامت های گروهی و یا خصوصی فراهم کرده است. هتل فریزر سوئیتس دهلی نو Fraser Suites New Delhi اتاق هایی با طراحی بسیار ساده اما کاربردی دارد. تمام امکانات و وسایل رفاهی برای همه مهمانان فراهم شده است. بنابراین این هتل 5 ستاره را برای رزرو هتل در دهلی به شما پیشنهاد می دهیم. ضمن نباید دسترسی عالی و نزدیکی هتل به ایستگاه های مترو را فراموش نمود. بنابراین خدمات رفاهی، امکانات تفریحی، رستوران ها، امکانات درون اتاق ها به همراه طرایح ویژه آن ها، دسترسی به جاذبه های گردشگری دهلی نو و موقعیت هتل فریزر سوئیتس دهلی نو را بخوانید.

معرفی هتل فریزر سوئیتس دهلی نو ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل فریزر سوئیتس دهلی نو

در فضای عمومی هتل به روزنامه های اصلی دهلی نو و دنیا دسترسی خواهید داشت و می توانید اخبار جدید را هنگامی که در حال خوردن قهوه و نوشیدنی هستید، بخوانید. اگر برای تجارت و کار به دهلی نو آمده اید هتل مناسبی آمده اید. از فضای کنفراس گرفته تا اتاق های ملاقات به همراه تمام خدمات مورد احتیاجتان در اینجا فراهم خواهد بود. چترهای آفتابگیر و جایگاه های راحتی در اطراف استخر قرار دارند. این هتل ترانسفر فرودگاهی داشته و پارکینگ به همراه خدمات حمل و نقلی مانند تاکسی با پرداخت هزینه آن در دسترس است. نگهداری از بچه ها و امکانات سرگرمی آن ها نیز در دسترس است.

کارکنان هتل به 2 زبان هندی و انگلیسی با مهمانان صحبت می نمایند. ورود به هتل فریزر سوئیتس دهلی نو، از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز می گردد. برای تخلیه اتاق، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کمترین سن ورود افراد برای چک-این، 18 ساله است.

امکانات رفاهی میز پذیرش و هتل را با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

بچه ها بین 2 تا 7 سال اگر از تخت های موجود استفاده نمایند، اقامتشان رایگان خواهد بود. هزینه تخت اضافه 2 هزار روپیه به ازای هر شب است. ورود حیوانات به این هتل هزینه داشته و استندی برای روزنامه و مجله در لابی هتل قرار گرفته است. پیشنهاد می دهیم که شما هم سری به این مغازه جذاب بزنید. تمام اتاق ها و فضاهای عمومی، تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان خواهند داشت.

امکانات تفریحی هتل فریزر سوئیتس دهلی نو

اگر بخواهیم تمام امکانات تفریحی هتل فریزر سوئیتس دهلی نو را نام ببریم، باید بگوییم باشگاه سلامت، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی با امکانات ویژه و تناسب اندام، و آرایشگاه دارد. هتل فریزر سوئیتس دهلی نو می تواند اقامت شادابی را برای شما و خانواده تان فراهم آورد. استخر روباز برای بچه ها و رفاه شما در پشت بام هتل قرار گرفته است. یک باشگاه ورزشی با تمام امکانات ورزشی و دستگاه های مختلف برایتان فراهم شده است. 1 رستوران و یک کافی شاپ هم به صورت مجزا برایتان فراهم شده است. اتاق بخار، سالن آرایشگاه مکانی برای زیبایی در سفر خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه هتل هر روزه از ساعت 07 تا 10:30 برای کلیه مهمانان آماده خواهد بود. بوفه صبحانه تنها در صورت پرداخت شارژ صبحانه در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

  • رستوران د اپیکیور The Epicure: این رستوران بهترین وعده های غذایی را از انواع غذاهای چینی، هندی، آسیایی، پیتزا، اروپایی، گریل شده و باربیکو (غذاهای بین المللی) را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید. منوی بچه ها داشته و هر روز و به صورت شبانه روزی باز است. همچنین عصرها برنامه های ویژه ای برای مهمانان برگزار می نماید.

امکانات اتاق های هتل فریزر سوئیتس دهلی نو

باید گفت که طراحی دیوارها و فضاهای درون اتاق، مناسب و تر و تمیز است. همچنین بهترین امکانات را در هر یک از اتاق ها و سوئیت ها پیدا خواهید نمود. درون اتاق ها برایتان روزنامه رایگان می آورند. کتری برقی و امکان تهیه چای در اتاق خواهید داشت. درون حمام ها تمام وسایل بهداشتی و حتی حوله مورد احتیاج شما مهمانان قرار داده شده است. یخچالی کوچک، بطری های آب معدنی، تلویزیونی با تمام شبکه های دنیای، ملافه های تمیز و بسیاری دیگر در اختیارتان قرار گرفته است. تهویه درون اتاق فضای مطبوعی را به وجود آورده و البته از سرویس خاموش نمودن لامپ های اتاق با سیستم اتوماتیک برخوردار خواهید بود. رایگان وای فای در اتاق ها دارید. هر یک از سوئیت های خانوادگی امکانات بیشتری از جمله امکان دسترسی به استخر بچه ها، تخت رایگان نوزاد در اتاق، مراقبت از بچه ها حتی در اتاق هتل و دلیوری اسنک دارند.

مجموع امکانات اتاق های هتل با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل فریزر سوئیتس دهلی نو در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل فریزر سوئیتس دهلی نو

استودیو دولوکس

  • مساحت: 44 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: یک تخت بزرگ دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره - دارای آشپزخانه با وسایل مورد احتیاج آشپزی - ظرفیت اقامت 2 بزرگسال - هرچند که تنها یک اتاق خواب دارد اما می توانید از فضای نشیمن سوئیت با تجهیزات تلویزیون و مبل راحتی بهره ببرید.

آپارتمان دو خوابه

  • مساحت: 121 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: دو تخت دو نفره بزرگ - ظرفیت 4 نفر بزرگسال با قابلیت افزودن 2 کودک - این اتاق پارکینگ رایگان هم در اختیارتان می گذارد - اینترنت وای فای رایگان

آپارتمان یک خوابه

  • مساحت: 91 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: یک تخت دو نفره بزرگ - حمام خصوصی دارد - هرچند که تنها یک اتاق خواب دارد اما می توانید از فضای نشیمن سوئیت با تجهیزات تلویزیون و مبل راحتی بهره ببرید - ظرفیت اقامت 2 بزرگسال

اینترنت وای فای رایگان

فاصله هتل تا جاذبه های دهلی نو

هتل فریزر سوئیتس دهلی نو از ایستگاه مترو مایور ویهار تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اگر به خرید علاقه داردی و می خواهید برای سوغاتی بهترین ها را بخرید می توانید به راحتی خود را به منطقه خرید نویدا (Noida Commercial District) که در 4 کیلومتری هتل فریزر سوئیتس دهلی نو قرار گرفته است، بروید.

  • دریاچه سانجای: از هتل 1 کیلومتر دورتر است که با پیاده روی با کمی زمان به آنجا می رسید.
  • موزه ملی گاندی: تا این جاذبه 6.3کیلومتر فاصله دارید. توسط تاکسی 10 دقیقه ای و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی حدود 15 دقیقه ای می رسید.
  • ورزشگاه کریکت فروز شاه کوتلا: این مکان تا محل اقامت شما، 6.4 کیلومتر فاصله داشته که بهترین راه مترو یا کرایه ریکشاو است.
  • راج گات: تا این بنا 6.8 کیلومتر فاصله داشته و بهترین راه دریافت تاکسی است.
  • دروازه هند: تا این جاذبه 8 کیلومتر فاصله دارید که توسط تاکسی 10 دقیقه ای و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی حدود 15 دقیقه ای می رسید.
  • باغ های لودهی: تا این جاذبه 8 کیلومتر فاصله دارید که توسط تاکسی 10 دقیقه ای و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی حدود 15 دقیقه ای می رسید.
  • جاذبه دیدنی بنای لوتوس: از هتل 1 کیلومتر دورتر از هتل است که اگر با تاکسی بروید، 10 دقیقه و با مترو دهلی 10 دقیقه ای می رسید.
  • قلعه رد: از هتل 8 کیلومتر دورتر از هتل است که اگر با تاکسی بروید، 12 دقیقه می رسید.
  • فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی دهلی: فرودگاه اصلی دهلی تا شما 2کیلومتر فاصله دارد که تاکسی بعد از یک ساعت شما را می رساند. ریکشاو از تاکسی ارزان تر است. اگر ترانسفر فرودگاهی به هتل درخواست نداده اید، حتما برای کرایه با رانندگان هندی چانه بزنید و کمترین قیمت را بگیرید.

موقعیت هتل فریزر سوئیتس دهلی نو

می توانید موقعیت مکانی این هتل 5 ستاره دهلی نو را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، دهلی 110091، دهلی نو، مایور ویهار، فاز 1، سدبهائانا مارگ، مرکز ناحیه به پلاک 4A

District Centre Plot No 4A, Sadbhawana Marg, Phase-1, Mayur Vihar, New Delhi, Delhi 110091, India

منبع: booking.com

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4644

به "معرفی هتل فریزر سوئیتس دهلی نو ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل فریزر سوئیتس دهلی نو ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید