هتل کوکون ریزورت مالدیو؛ اقامتی با کیفیت در مجموعه جزایر مالدیو، تصاویر

به گزارش کنفرانس هکا، این هتل زیبا خدمات خوب با کیفیتی در سطح بالا ارائه می دهد و یکی از اولویت های اصلی برای انتخاب گردشگران در این مقصد محسوب می گردد، طوری که اقامت در هتل کوکون ریزورت برایتان خاطره ای خوش و به یاد ماندنی رقم خواهد زد.

هتل کوکون ریزورت مالدیو؛ اقامتی با کیفیت در مجموعه جزایر مالدیو، تصاویر

چند دلیل اصلی برای انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما می توان به وجود استخر، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، بار، چشم انداز ساحلی، ساحل اختصاصی اشاره نمود.

امکانات هتل کوکون ریزورت

در هتل کوکون ریزورت روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس با هزینه اضافی همراه است. تبدیل ارز در قسمت پذیرش این هتل امکان پذیر است، همچنین خدمات تور و اتاق چمدان ها، امکان کرایه ماشین و شاتل فرودگاهی نیز در این هتل وجود دارند.

همچنین وای فای رایگان در سراسر هتل قابل دسترس است. فرودگاه بین المللی ماله در فاصله 18 کیلومتری هتل Cocoon Maldives قرار گرفته است و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می گیرد. کارکنان هتل کوکون ریزورت به زبان های روسی، هلندی، کره ای، ایتالیایی، اوکراینی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، اندونزیایی، تایلندی، چینی و عربی مسلط هستند. هتل کوکون ریزورت شامل پارکینگ، آسانسور، سالن زیبایی و آرایشی، اتاق مخصوص سیگاری ها، باغ و ساحل اختصاصی است.

در فضای بیرونی این هتل نیز مکانی برای آتش روشن کردن، منطقه ای برای پیک نیک، مبلمان فضای باز، تراس آفتاب گیری، امکانات باربیکیو، تراس و باغ وجود دارند. در قسمت پذیرش این هتل علاوه بر پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات تور گردشگری، خدمات نگهداری بچه ها وجود دارند. خدماتی مانند نظافت روزانه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید.

اتاق های هتل کوکون ریزروت

اتاق ها در این هتل به صورت ویلا و سوئیت است؛ ویلای ساحلی، ویلای ساحلی خانواده، سوئیت ساحلی، سوئیت ساحلی رو به استخر، ویلای روی تالاب، سوئیت روی تالاب، سوئیت دو خوابه با استخر اختصاصی، سوئیت تالاب با استخر اختصاصی.

امکانات اتاق های هتل کوکون ریزورت

همه اتاق ها در هتل کوکون ریزورت با پوشش گیاهی احاطه شده اند که با یک پارتیشن شیشه ای به حمام راه دارند. همچنین این اتا ق ها دارای ورودی و خروجی شیشه ای هستند که به دریا و محیط بیرون ارتباط دارند. اتاق ها در این هتل دارای امکاناتی مانند چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، دوش حمام، وان، گاو صندوق، تلویزیون، تلفن، اتو، سشوار، تهویه مطبوع هستند.

امکان سرو صبحانه در داخل اتاق های این هتل وجود دارد. همچنین اتاق های این هتل به سنسور دودیاب و عایق صدا مجهز هستند، در اتاق ها اجازه سیگار کشیدن ندارید، بنابراین فقط محل های مخصوصی برای این افراد تعبیه شده است.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل کوکون ریزورت

هتل کوکون ریزورت شامل سالن بدنسازی، استخر رو باز، مرکز اسپا، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر بچه ها، مرکز ماساژ، زمین بازی و مرکز تنیس است. در هتل کوکون ریزورت می توان به دوره های ایروبیک، موسیقی زنده، کلاس های آشپزی، تورهای محلی، ورزش های ساحلی، سرگرمی های عصرانه، کلوب بچه ها، کلوب شبانه، بیلیارد، کتابخانه، زمین بازی بچه ها، اتاق بازی اشاره نمود. استخر روباز در تمام ایام سال برای همه رده های سنی مناسب است، همچنین باشگاه بدنسازی، دوره های یوگا، جایگاه های ماساژ، حمام روباز، مانیکور، پدیکور، خدمات زیبایی و آرایشی و پوستی وجود دارند. جایگاه های مخصوص آفتاب گیری در محیط بیرونی این هتل مخصوص آنهایی است که می خواهند در زیر آفتاب استراحت نمایند و برنزه شوند.

رستوران های هتل کوکون ریزورت

هتل کوکون ریزورت شامل 3 رستوران است که عبارتند از رستوران Octopus غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، مدیترانه ای، غذای دریایی، سوشی، محلی، آسیایی، بین المللی و اروپایی به صورت بوفه ای و سلف سرویس است. رستوران Palm Square شامل غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای، آسیایی، گریل در وعده شام به صورت منویی در خدمت گردشگران گرامی هستند. رستوران Manta غذای بین المللی در وعده های ناهار و شام به صورت منویی ارائه می دهد.

فاصله هتل کوکون ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل کوکون ریزورت تا مسجد الذکره: 450 متر

فاصله هتل کوکون ریزورت تا پارک بچه ها: 550 متر

فاصله هتل کوکون ریزورت تا دایو مالدیو: 1 کیلومتر

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: گردشبان
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12055

به "هتل کوکون ریزورت مالدیو؛ اقامتی با کیفیت در مجموعه جزایر مالدیو، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کوکون ریزورت مالدیو؛ اقامتی با کیفیت در مجموعه جزایر مالدیو، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید