تور هند: تور دهلی: تور دهلی: معرفی هتل 5 ستاره آی تی سی راجپوتانا در جیپور

به گزارش کنفرانس هکا، هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور | ITC Rajputana Hotel

تنها 500 متر دورتر از مرکز شهر جیپور می توانید در هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور اقامت داشته باشید. این هتل اتاق هایی مدرن دارد و دارای امکاناتی چون استخر، رستوران های گوناگون، سونا و … است. فرودگاه جیپور تنها 14 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد که ترانسفرتان را بسیار راحت نموده است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور ITC Rajputana Hotel را با تمام ویژگی های رفاهی و تفریحی و فاصله آن تا جاذبه های مختلف معرفی کنیم.

تور هند: تور دهلی: تور دهلی: معرفی هتل 5 ستاره آی تی سی راجپوتانا در جیپور

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور

پذیرش هتل آی تی سی راجپوتانا 24 ساعته کار می نماید. در این بخش امکان تبدیل ارز دارید و انبار چمدان هم برای شما قرار داده شده است. راهنمای گردشگری و خدمات تور در بخش پذیرش موجود می باشد و تحویل اتاق ها بدون معطلی انجام می گردد. نگهداری از بچه ها با هزینه مجزایی انجام می گیرد که برای خانواده ها بسیار مناسب خواهد بود. در نظر داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

خدمات شست و شوی هتل شامل واکس کفش، اتوکشی، خشکشویی و اتوشویی است که هزینه مجزایی دارند. اینترنت در تمام محوطه های هتل موجود است، اما خارج از هزینه اتاق در نظر گرفته خواهد شد. برای سفرهای کاری نیز خدماتی فراهم گشته که با پرداخت مبلغ جداگانه ای قابل استفاده هستند که می توان به دستگاه فکس و کپی، سالن همایش، اتاق های کنفرانس و جلسات اداری اشاره نمود.

موارد دیگر عبارتند از:

  • پارکینگ رایگان
  • فروشگاه های مختلف
  • مغازه سوغاتی
  • روزنامه
  • اجاره ماشین
  • راهنمای گردشگری

کارمندان هتل به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور

استخر روباز هتل در طول اقامتتان، شما را سرگرم خواهد نمود و باشگاه بدنسازی موجود نیز برای ورزش کردن، جای بسیار خوبی است. سونایی در اینجا واقع شده است که استفاده از آن هزینه جداگانه ای خواهد بود و می توانید برای اینکه هوای تازه استشمام کنید، به باغ هتل رفته و در آن قدم بزنید.

در این هتل 5 رستوران و کافه جداگانه قرار دارند که برای همه سلیقه ها مناسب هستند. صبحانه به صورت بوفه باز سرو می گردد که شما می توانید بین ساعات 6:30 تا 10:30 صبح این وعده را میل نمایید.

امکانات اتاق های هتل

در بعضی از اتاق های هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور بالکنی واقع شده است که برای استفاده شما مبله شده است. تمام اتاق ها تهویه مطبوع دارند و دکوراسیون خاص اتاق ها، بسیار برای سفری متفاوت ایده آل است. تجهیزاتی برای درست کردن قهوه و چای در اتاق ها موجود است و بعلاوه یخچال و بطری های آب رایگان برای شما قرار داده شده است. سرویس حمام اتاق ها بسیار تجهیز شده است، در داخل آن ها وان یا دوش موجود است و تمام لوازم بهداشتی-آرایشی مورد احتیاج مانند شامپو، صابون، سشوار، حوله و … برای شما تهیه شده است.

نظافت روزانه برای شما انجام می گیرد و سرویس پذیرایی در اتاق، 24 ساعته و در صورت درخواست شما فراهم می گردد. همه اتاق ها تلفن دارند و علاوه بر آن یک تلویزیون تهیه شده که در مواقعی که در اتاق هستید، آن را دیدن نموده و خود را سرگرم کنید. گاوصندوق، میز کار، دمپایی، روزنامه و گهواره نوزاد رایگان نیز برای شما قرار خواهد گرفت.

انواع اتاق های هتل

  • سوئیت: 46 متر مربع هستند که استخر از آن ها دیده می گردد و یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اکسکیوتیو کلاب: این اتاق ها یک تخت دو نفره دارند، 30 متر مربع هستند و دید شهر دارند.
  • اتاق رویال راجپوتانا: 32 مترمربع مساحت دارند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها موجود است. نمای آن ها رو به شهر است.
  • اتاق راجپوتانا چمبر: این اتاق ها یک تخت دونفره دارند که در مساحت 30 متری آن ها گذاشته شده است و نمای آن ها رو به استخر است.
  • سوییت کلاب اکسکلوسیو: این اتاق ها 30 متری هستند و در آن ها یک تخت دونفره کینگ قرار داده شده است.

فاصله هتل تا جاذبه های جیپور

  • ایستگاه قطار جیپور: این ایستگاه تا شما 300 متر فاصله دارد. می توانید پیاده 3 دقیقه به آنجا برسید.
  • ترمینال سیندی کمپ: 900 متر تا هتل شما فاصله دارد. با تاکسی بعد از 12 دقیقه آن را خواهید دید و اتوبوس 26 دقیقه ای شما را می برد. پیاده روی تا آنجا 25 دقیقه طول می کشد.
  • دروازه آجمری: از هتل شما 2.7 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 16 دقیقه ای و با اتوبوس نیم ساعته می رسید.
  • : 2 کیلومتر از شما دورتر می باشد که تاکسی شما را بعد از 20 دقیقه می رساند. اتوبوس نیز 45 دقیقه ای، این جهت را طی خواهد نمود.
  • : این جاذبه 3 کیلومتر تا هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور فاصله دارد. اگر تاکسی را ترجیح می دهید 20 دقیقه ای می رسید. با اتوبوس نیز تقریبا 36 دقیقه زمان می خواهید.
  • : 5 کیلومتر است که بعد از 20 دقیقه تاکسی سواری یا 35 دقیقه اتوبوس سواری، به آنجا خواهید رسید.
  • بنای بیرلا ماندیر: این جاذبه تا هتل، 3.8 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 15 دقیقه و با اتوبوس 45 دقیقه بعد آن را خواهید دید.
  • بنای مذهبی گویند دِو جی: از شما 4.9 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدودا 20 دقیقه طول می کشد و با اتوبوس حدودا 45 دقیقه زمان می برد.
  • کاخ جال محل: این کاخ تا شما 6.9 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی این مسافت را 32 دقیقه ای خواهید رفت. با اتوبوس 1 ساعت و 10 دقیقه زمان می برد.
  • : 5 کیلومتر است که با اتوبوس حدود 1 ساعت و 25 دقیقه طول خواهد کشید. اگر ترجیح می دهید که تاکسی سوار شید، 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • شیش محل: 3 کیلومتر از شما دورتر می باشد که تاکسی شما را بعد از 40 دقیقه می رساند. با اتوبوس 1 ساعت و 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه جیپور: تقریبا 10.8 کیلومتر تا این فرودگاه فاصله دارید. با تاکسی می توانید طی 30 دقیقه به این فرودگاه برسید. اتوبوس هم گزینه دیگری است که حدودا 1 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد.

موقعیت هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

جیپور 302006، خیابان پالاس

Palace Road, 302006 Jaipur, India

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13631

به "تور هند: تور دهلی: تور دهلی: معرفی هتل 5 ستاره آی تی سی راجپوتانا در جیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: تور دهلی: تور دهلی: معرفی هتل 5 ستاره آی تی سی راجپوتانا در جیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید