معرفی هتل بلک رم ، 4 ستاره

به گزارش کنفرانس هکا، هتل بلک رم | Black hotel Rome

هتل بلک 4 ستاره در سال 2006 ساخته شده، دارای 37 اتاق و با طراحی داخلی و مبلمان شیک، در شمال رم و در فاصله 10 دقیقه ای از کلیسای سنت پیتر قرار گرفته است. هتل بلک رم Black hotel Rome خدمات حمل و نقل فرودگاهی رایگان به ایستگاه مترو Corneliaکه 3 کیلومتر فاصله دارد را ارائه می دهد. کارکنان می توانند بلیط را برای رویدادها و حمل و نقل عمومی رزرو نمایند و همچنین تورهای شهر را سازماندهی نمایند. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به اکتشاف شهر قدیمی، موزه ها و خرابه های رومی است. این هتل در Aurelio واقع شده و در فاصله 10 کیلومتری از Hydromaniaو پله های اسپانیایی است. موزه های Trevi Fountain و موزه های واتیکان نیز در فاصله 10 کیلومتری قرار دارند. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل کریس رم را مرور کنیم.

معرفی هتل بلک رم ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل بلک رم

این هتل 4 ستاره دسترسی به مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری و قهوه خانه و اتاق جلسه دارد. امکانات برگزاری رویدادهای با مساحت 97 مترمربع شامل یک مرکز کنفرانس می باشد. این هتل دوست داشتنی نیز دارای تراس پشت بام، خدمات تورو بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی و رومانیایی صحبت می نمایند، است. هزینه اضافی بابت خدمات حمل و نقل فرودگاهی دریافت می گردد و پارکینگ رایگان در دسترس است. این هتل دارای یک کافی شاپ می باشد و یک کافه در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. هر روز صبح میهمانان می توانند صبحانه ای شگفت انگیز دریافت نمایند دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان است. این هتل همچنین دارای کتابخانه، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع و مرکز نگهداری از بچه ها یا مراقبت از کودک است . سایر امکانات رفاهی این هتل شامل موارد زیر است :

  • قهوه / چای در مناطق مشترک
  • خدمات خشکشویی / خشکشویی
  • ذخیره سازی چمدان
  • خدمات دربان
  • مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی
  • روزنامه های رایگان در لابی

امکانات تفریحی هتل بلک رم

این هتل دارای یک استخر سر پوشیده و یک استخر در فضای باز (فصلی) است، مرکز تناسب اندام و سونا نیز از دیگر خدمات تفریحی آن است.

رستوران هتل

صبحانه بوفه ای هر روز صبح از ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح سرو میگردد.

رستوران : Edon - این رستوران متخصص در غذاهای مدیترانه ای و صبحانه و شام می باشد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق هتل دارای سیستم گرمایش، عایق صدا، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی و تلفن می باشد. ملافه های ضد آلرژی موجود است و اینترنت وای فای نیز بصورت رایگان و در فضای حمام که با معماری مدرن همراه است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. اتاق ها بسیار شاده تزئین شده اند با این حال اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل کندی رم می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل بلک رم

  • اتاق دبل اکونومی : 15 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه اینترنت وای فای رایگان و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل سوپریور : 16 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه اینترنت وای فای رایگان و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تریپل : 18 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ با یک تخت یک نفره و یا سه تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل یا تویین : 15 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق چها نفره : این اتاق، 20 مترمربع مساحت، و یک تخت دو نفره کینگ و دو تخت یک نفره برای چهار نفر به همراه اینترنت وای فای رایگان و حمام خصوصی دارای دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

فاصله بعضی از جاذبه های شهر رم تا این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • ایستگاه ترمینال قطار رم : این ایستگاه در 450 متر هتل واقع شده که با 5 دقیقه پیاده روی به این مرکز می رسید.
  • کلوسئوم : این بنای مشهور 4 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 28 دقیقه سواری به این آمفی تئاتر رومی می رسید. خط مترو نیز شما را تا محل بنا در مدت 47 دقیقه راهنمایی می نماید.
  • رومن فوروم : 9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 30 دقیقه راه خواهد بود. اتوبوس نیز شما را 50 دقیقه ای تا نزدیکی این بنای 3 هزار ساله می رساند.
  • فواره های تروی : 8 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین تقریبا 33 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، طی این جهت 47 دقیقه طول می کشد.
  • موزه های واتیکان : میدان واتیکان و موزه های آن تا این هتل 3 ستاره، 7 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی 14 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با مترو بروید حدود 31 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین :6 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با ترانسفر فرودگاهی 24 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل بلک رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00165 رم، 18، ویا رافائلو ساردیلو

Via Raffaello Sardiello, 18, 00165 Rome, RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8337

به "معرفی هتل بلک رم ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل بلک رم ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید