معرفی اپلیکیشن های کاربردی در سفر به کانادا

به گزارش کنفرانس هکا، اپلیکیشن ها! برنامه هایی که در سال های اخیر روند زندگی انسان ها را تسریع و انجام بسکمک از کارها را راحتتر نموده اند! این کمک دهنده های مجازی حتی در سفر هم می توانند همراه و دوستی کارآمد باشند. کشور کانادا هم با طراحی برنامه های هوشمند، کار را برای گردشگران یا مهاجران این کشور بسیار راحت نموده است. ما در اینجا اپلیکیشن های کاربردی در کانادا را که باعث صرفه جویی در وقت یا کاهش هزینه ها می شوند معرفی نموده ایم. بعلاوه خواهیم گفت که پراستفاده ترین برنامه های کاربردی در این کشور کدام ها هستند.

معرفی اپلیکیشن های کاربردی در سفر به کانادا

آنچه در این مطلب می خوانید

  • اپلیکیشن های کاربردی در کانادا
  • اپلیکیشن Street Food Toronto
  • اپلیکیشن Quench
  • Ritual از اپلیکشن های کاربردی کانادا
  • اپلیکیشن Toronto Cycling
  • اپلیکیشن WAZE
  • GAS BUDDY از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا
  • اپلیکیشن Toronto Parking Finder
  • اپلیکیشن Airbnb
  • اپلیکیشن SkipTheDishes
  • اپلیکیشن Reebee
  • Transit App از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا
  • اپلیکیشن Flipp
  • Weather Apps از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا
  • اپلیکیشن Uber
  • سوالات متداول

اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

برترین برنامه های کاربردی در کانادا کدام ها هستند؟ با کدام اپلیکیشن می توان غذا سفارش داد؟ و یا مناسب ترین اپلیکیشن برای دسترسی راحت به تاکسی کدام است؟ در ادامه به این سوالات مهم پاسخ می دهیم.

اپلیکیشن Street Food Toronto

Street Food Toronto از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا است که به پیدا کردن مجذوب نماینده ترین غذاهای خیابانی یاری می نماید. اگر می خواهید یک وعده غذای سبلک با هزینه به صرفه را میل کنید می توانید از Street Food Toronto بهره ببرید. این برنامه فهرست تمام اغذیه فروشی های خیابانی را به ترتیب حروف الفبا و بر اساس موقعیت مکانی در اختیارتان می گذارد. حتی گزینه ای دارد که اطلاعاتی درباره محله را ارائه می دهد. کار کزدن با این برنامه راحت است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور کانادا از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور کانادا

اپلیکیشن Quench

شیرهای آب کانادا تصویه نشده هستند! پس برای نوشیدن آب باید از بطری های آب یا ایستگاه های آب خوری بهره ببرید. بنابراین داشتن برنامه ای که نزدیک ترین ایستگاه ها را نشان دهد، بسیار کاربردی است. اپلیکیشن Quench دقیقا همین کار را انجام می دهد. نکته مثبت اینکه علاوه بر پیدا کردن آب هوری های نزدیک می توانید مقدار دمای آب و تمیز بودن دستگاه ها به وسیله امتیازهایی که کاربران داده اند ببینید. اگر در تابستان به کانادا سفر نموده اید این برنامه برایتان کاربردی خواهد بود. علاوه بر این Quench از برنامه های محبوب سفارش غذا به شمار می رود.

Ritual از اپلیکشن های کاربردی کانادا

اگر اهل نوشیدن قهوه هستید، در سفر به کانادا حتما این برنامه را نصب کنید. Ritual از اپلیکیشن های کاربردی کانادا است که فهرست نزدیک ترین مکان برای خرید قهوه را نشان می دهد. می توانید به وسیله همین برنامه نوشدنی موردنظرتان را سفارش داده و مبلغ آن را پرداخت کنید. پس از آماده شدن سفارش، یک پیغام دریافت نموده و می توانید به قهوه فروشی مورد نظر رفته و آن را تحویل بگیرید.

اپلیکیشن Toronto Cycling

استفاده از دوچرخه راهی مرسوم در کانادا برای رفت و آمد است. پس داشتن برنامه ای که نزدیک ترین ایستگاه های دوچرخه را نشان دهد از اپلیکیشن های ضروری به شمار می آید. Toronto Cycling برنامه ای ست که علاوه بر نشان دادن نزدیک ترین ایستگاه دوچرخه، تعداد دوچرخه ها، سرعت، مقدار کاری سوزانده شده و حتی مسافت طی شده با دوچرخه را نشان می دهد.

اپلیکیشن WAZE

برنامه WAZE برای ما هم آشنا است. این برنامه از اپلیکشن های کاربردی کانادا است که به رانندگان برای انتخاب و پیدا کردن برترین مسیر یاری می نماید. پس اگر در سفر به این کشور ماشین اجاره نموده اید و مسیر را بلد نیستید، می توانید از WAZE بهره ببرید. از ویژگی های قابل توجه این اپلیکشین اخطار صوتی است که رانندگان را از نگاه کردن به صفحه موبایل بی نیاز می نماید.

GAS BUDDY از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

در صورت اجاره ماشین در سفر به کانادا علاوه بر برنامه ویز به برنامه GAS BUDDY هم نیاز پیدا خواهید کرد. به علت اینکه در کانادا قیمت بنزین در هر پمپ بنزین فرق دارد، این برنامه ارزان ترین و نزدیک ترین پمپ بنزین را معرفی می نماید.

بیشتر بخوانید

7تا از گرمترین شهرهای کانادا برای سفر در زمستان

اپلیکیشن Toronto Parking Finder

از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا برای افرادی که از ماشین شخصی استفاده می نمایند، می توان به Toronto Parking Finder اشاره نمود. در کانادا پارک کردن خودرو در کنار خیابان ها ممنوع است. رانندگان باید خودروهای خود در محل هایی که برای این کار در نظر گرفته شده است پارک نمایند. این برنامه به پیدا کردن نزدیک ترین پارکینگ و جای پارک مناسب برای ماشینتان یاری می نماید.

اپلیکیشن Airbnb

Airbnb از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا است که به پیدا کردن خانه یا اتاق برای اقامت های کوتاه مدت یاری می نماید. بنابراین اگر با ویزای گردشگری کانادا وارد این کشور شده و مدت اقامتتان محدود است، Airbnb از کاربردی ترین برنامه ها برای شما خواهد بود! با یاری این برنامه می توانید یک اتاق یا خانه را با مدت محدود و هزینه ارزان اجاره کنید. این اپلیکیشن نه فقط در کانادا بلکه در بیشتر مقاصد جهان مورد استفاده گردشگران قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر ارزان و مالی به کانادا

اپلیکیشن SkipTheDishes

بدون شک SkipTheDishes از محبوب ترین اپلیکیشن های کاربردی در کانادا است. این برنامه به کاربران یاری می نماید تا غذای مورد علاقه شان را با قیمت مناسب دراطراف محل اقامتشان پیدا نمایند. از ویژگی هایی که این برنامه را متمایز و البته محبوب نموده است، امکان دسترسی به رستوران در هر ساعت از شبانه روز است! پس اگر تازه به کانادا سفر نموده و هیچ آشنایی با رستوران ها، نوع و کیفیت غذا ندارید می توانید روی یاری این برنامه حساب کنید!

اپلیکیشن Reebee

اگر می خواهید خریدی به صرفه از فروشگاه های کانادا را تجربه کنید، برنامه Reebee یاریتان می نماید. این برنامه فهرستی از فروشگاه های اطراف را در اختیارتان گذاشته و می گوید که کدام فروشگاه بیشترین تخفیف را دارد. بعلاوه فیلترهایی در این برنامه گذاشته شده که به پیدا کردن کالای مورد نظر مشتری یاری می نماید. اپلیکیشن Reebee معمولا در لین دانشجویان کانادا بسیار پرطرفدار است.

Transit App از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

ارائه برنامه اطلاعاتی در مورد خطوط مترو و اتوبوس ها علتی شده تا Transit App در فهرست اپلیکیشن های کاربردی در کانادا قرار گیرد. با نصب این برنامه به راحتی می توانید به خطوط سرویس های حمل و نقل عمومی و حتی پیدا کردن مسیر مناسب دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Flipp

در شرح این اپلیکیشن می توان گفت که کارایی مشابه برنامه های دیوار و شیپور در ایران را دارد. به این صورت که مغازه داران کالاهای خود را همراه با عکس به نمایش گذاشته و کاربران می توانند با مقایسه قیمت و کیفیت، کالای مورد نظرشان را خریداری نمایند. از برنامه های مشابه برای خرید کالای آنلاین در کانادا می توان موارد زیر را معرفی کرد:

  • Walmart
  • Canadian Tire
  • Lowes
  • Staples
  • Food Basics
  • Shoppers Drug Mart
  • Rexall

Weather Apps از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا

کشور کانادا به داشتن روزهای سرد و برفی به ویژه در فصل زمستان معروف است، پس برنامه ای که آب و هوای روزانه را اطلاع دهد از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا به شمار می رود. اطلاع از پیش بینی وضع هوا یاری می نماید تا لباس مناسب را برای پوشیدن انتخاب نموده و در فصل زمستان تجهیزات لازم را همراه داشته باشیم.

اپلیکیشن Uber

کاربرد این برنامه مانند تپسی و اسنپ در ایران است. با استفاده از اوبر موقعیت شما به عنوان مسافر تعیین شده و می توانید درخواست تاکسی دهید> پس از ارسال درخواست نزدیک ترین تاکسی برایتان ارسال می گردد.

سخن آخر

چه به عنوان گردشگر به کانادا سفر نموده اید و چه قصد اقامت دائم یا طولانی در این کشور را دارید به برنامه هایی که بتوانید نزدیک ترین رستوران، فروشگاه یا ایستگاه مترو را پیدا کنید، نیاز خواهید داشت. با نصب اپلیکیشن های کاربردی در کانادا می توانید به راحتی و بدون نیاز به پرسیدن سوال، بیشتر کارهایتان را به صورت مستقل انجام دهید. حال که فهرستی از مهمترین برنامه های آنلاین را در اختیار دارید می توانید سفری بی دغدغه تر و ارزان تر را به کانادا تجربه کنید.

سوالات متداول

.

کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای سفر به کانادا کدامند؟

از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا می توان موارد زیر را نام برد:

  • اپلیکیشن USER EATS
  • اپلیکیشن STREET FOOD TORONTO
  • اپلیکیشن SCHOOL LOCATOR
  • اپلیکیشن AROUND ME
  • اپلیکیشن JIFFY
  • اپلیکیشن REALTOR

کدام برنامه ها برای خرید با تخفیف از فروشگاه در کانادا مناسب هستند؟

دو اپلیکیشن flipp و reebee فروشگاه هایی را که در کانادا تخفیف دارند به کاربران نشان می دهند.

برای اجاره اتاق یا خانه در کانادا از چه اپلیکشنی استفاده کنیم؟

از معروفترین اپلیکشن های کانادا برای اجاره خانه یا اتاق می توان به kijiji و airbnb اشاره نمود.

معروفترین اپلیکشن در کانادا برای سفارش غذا یا قهوه کدام است؟

در کانادا بیشتر از برنامه Ritual برای سفارش قهوه یا غذا با قیمت مناسب استفاده می نمایند.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 3 خرداد 1403 بروزرسانی: 3 خرداد 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 17170

به "معرفی اپلیکیشن های کاربردی در سفر به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن های کاربردی در سفر به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید