مصمم به کسب پیروزی هستیم

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در قالب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 به مصاف هم خواهند رفت.

مصمم به کسب پیروزی هستیم

مهدی تارتار امروز در نشست خبری پیش از ملاقات گفت: به علیرضا منصوریان خوش آمد می گویم و به غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت برای او دارم. بازی سختی را پیش بینی می کنیم، علی رغم مسائل تیم صنعت نفت آن ها نتایج خوبی در هفته های گذشته گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در جام حذفی بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام ندادیم و حذف شدیم، اما در لیگ شرایط خوبی را در هفته های گذشته دنبال کردیم و تمرکز ما نیز روی مسابقات لیگ است و دوست داریم جایگاه مناسبی را داشته باشیم. امیدوارم فردا با یک بازی حساب شده به پیروزی برسیم.

وی درباره آثار باخت سه بر صفر ذوب آهن به پرسپولیس در مسابقات جام حذفی گفت: آن روز، روز خوب ما نبود و روز خوب پرسپولیس بود؛ پرسپولیس برترین بازی خود در این فصل را به نمایش گذاشت. از طرفی گل زودهنگام در نیمه اول تمرکز ما را به هم ریخت و مجبور به بازی باز شدیم. آن بازی درس خوبی را به ما داد و فاصله شش روزه بین دو بازی توانستیم روانی آماده کنیم. بچه ها مصمم هستند بازی خوبی را به اجرا گذارند.

تارتار در سرانجام تاکید نمود: تیم ما محروم ندارد و تنها یکی از بازیکنان دچار مصدومیت جزئی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13776

به "مصمم به کسب پیروزی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصمم به کسب پیروزی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید