مصطفوی: دیوار فوتبال از زمان جام جهانی 1998 کج بنا شد، شکوری نباید میدان را خالی کند

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: همه انتخابات و انتصابات فوتبال ما به جام جهانی 1998 فرانسه برمی گردد.

مصطفوی: دیوار فوتبال از زمان جام جهانی 1998 کج بنا شد، شکوری نباید میدان را خالی کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره جدایی ابراهیم شکوری از دبیر کلی فدراسیون و تغییرات در ساختار کلی فوتبال کشورمان گفت: من تنها کسی بودم که از حضور شکوری در فدراسیون فوتبال دفاع کردم، چون او یک جوان تحصیل کرده و بازیکن بزرگی بوده است که در نهایت این کار را قبول کرد. شکوری کارش را خوب شروع کرد، اما یک دفعه اتفاقاتی رخ داد که او از فدراسیون فوتبال جدا شد و این موضوع تاسف برانگیز است. همه اتفاقات رخ داده در انتخابات و انتصابات فوتبال مربوط به جام جهانی 1998 فرانسه است که آن روز دیوار فوتبال را کج بنا کردیم.

او ادامه داد: ما انتخابات فرمایشی در فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و بدون تعمق و تحقیق لازم فوتبال ما را حرفه ای بیان کردند. فوتبال حرفه ای نیازمند زیرساخت است و بعد از گذشت 19 دوره از لیگ برتر باشگاه های ما تجهیزات و ملزومات حرفه ای را ندارند. کنفدراسیون فوتبال آسیا اراده کند در عرض 2 دقیقه می تواند لیگ حرفه ای ما را تعطیل کند.

فوتبال ما را انتخابات صحیح و سالم نجات می دهد

مصطفوی گفت: من در کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال مسئولیت دارم و این موضوع را می دانم که بدون تحقیق و درایت، لیگ حرفه ای را درست کردیم. معلوم است فوتبالی که پایه هایش محکم نیست دچار مشکل می شود. موضوعی که فوتبال ما را نجات می دهد این است که یک انتخابات صحیح، سالم و بدون ورود افراد با قدرت کشور صورت بگیرد. من از شما خواهش می کنم که انتخابات فدراسیون فوتبال را پیگیری کنید.

افراد فوتبالی باید در فدراسیون حضور یابند

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال بیان کرد: به نظرم بازیکنان سابق فوتبال و آن هایی که برای فوتبال کشورمان زحمت کشیدند باید عضو مجمع فدراسیون فوتبال باشند و در مجمع کسی نباشد که از فوتبال اطلاعی نداشته باشد. امیدوارم این دوره از انتخابات فدراسیون فوتبال به صورتی برگزار شود که یک نام نیک به یادگار بماند. امیدوارم شرایط کشورمان به صورتی شود که افراد فوتبالی در فدراسیون حضور یابند. نبی برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده و سال ها دبیر کل فدراسیون فوتبال بوده است و این موضوع دلیل نمی شود که شکوری در فوتبال نباشد. اگر شکوری میدان را خالی کند، کسانی می آیند که باعث تأسف است. شکوری نباید بگوید که تخصص ندارد چرا که او فوتبالی است. چطور شکوری بیکار باشد و افرادی که فوتبالی نیستند مشغول به فعالیت در این رشته ورزشی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11382

به "مصطفوی: دیوار فوتبال از زمان جام جهانی 1998 کج بنا شد، شکوری نباید میدان را خالی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: دیوار فوتبال از زمان جام جهانی 1998 کج بنا شد، شکوری نباید میدان را خالی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید