مسابقه طراحی فضای بوستان بانوان ریحانه برگزار می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، مسابقه آزاد ملی طراحی فضایی بوستان بانوان ریحانه با مشارکت اداره کل امور بانوان و شهرداری منطقه 22 و با هدف ارتقای کیفیت فضایی بوستان و تاکید بر مبلمان و المان های شهری برگزار می گردد.

مسابقه طراحی فضای بوستان بانوان ریحانه برگزار می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تمامی دانشجویان و دانش آموختگان و اشخاص حقوقی دارای صلاحیت در رشته های معماری و شهرسازی (یا رشته های مرتبط) می توانند در این مسابقه شرکت نمایند. این مسابقه بر اساس آیین نامه جامع برگزاری مسابقات طراحی معماری و شهرسازی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با نظارت دبیرخانه دائمی مسابقات طراحی معماری و شهرسازی برگزار شده و مهم ترین اهداف آن بهره گیری از مشارکت زنان در طراحی فضا های شهری، توجه به شرایط مکانی و احتیاج های زنان، تقویت سرزندگی و حضور رنگ در مجموعه های زنان، توجه به سبک و فرهنگ ایرانی و ترویج فرهنگ دوستدار محیط زیست می باشد.

لازم به ذکر است بوستان بانوان ریحانه با مساحت 18 هکتار، در اردیبهشت ماه سال 1395 و در ضلع شرقی پارک چیتگر افتتاح شد. این بوستان دارای کاربری های ورزشی، تفریحی، علمی-آموزشی و فرهنگی بوده و از مزایای آن می توان به نزدیکی به ایستگاه مترو چیتگر، دسترسی از آزادراه تهران- کرج، بافت جنگلی و فضای سبز زیبا، ظرفیت بالای جذب مخاطب و وجود پیست دوچرخه سواری اشاره نمود.

جوایز برندگان مسابقه برای نفر اول، 450 میلیون ریال، نفر دوم، 350 میلیون ریال و نفر سوم 250 میلیون ریال بوده و به نفرات چهارم و پنجم تقدیرنامه اهدا می گردد. مهلت ارسال آثار تا 4 تیرماه 1399 و زمان اعلام نتایج و برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز مرداد و شهریورماه سال 99 خواهد بود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.region22.tehran.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه مسابقه با شماره 96022238-021 تماس بگیرند

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10163

به "مسابقه طراحی فضای بوستان بانوان ریحانه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه طراحی فضای بوستان بانوان ریحانه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید