محمدغلامی: کریمی با بیرون کشیدن تیم بهترین تصمیم را گرفت

به گزارش کنفرانس هکا، حساسیت دربی گیلان و اهمیت آن برای هوادارن دو تیم ملوان و سپیدرود کاملا قابل پیش بینی بود. اما شاید کمتر کسی تصورش را می کرد که شاهد این همه حواشی در استادیوم باشیم.

محمدغلامی: کریمی با بیرون کشیدن تیم بهترین تصمیم را گرفت

به گزارش خبرنگاران ، عرشیا یاری ، حساسیت دربی گیلان و اهمیت آن برای طرفدارن دو تیم ملوان و سپیدرود کاملا قابل پیش بینی بود. اما شاید کمتر کسی تصورش را می کرد که شاهد این همه حواشی در استادیوم باشیم. مسابقه ای که به همین دلیل چندین مرتبه متوقف شد و یکبار هم رشتی ها تیم شان را به رختکن بردند. البته که کوشش زیادی از سوی مسوولان برگزاری بازی انجام شد اما طرفدار هم باید در هر چه بهتر شدن این شرایط یاری نمایند.این بازی در نهایت با برتری سپیدرود در سرانجام 90 دقیقه به سرانجام رسید و حالا باید منتظر بود و دید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیماتی درباره اتفاقات این بازی می گیرد. محمد غلامی، مهاجم سپیدرود که سابقه سالها بازی در بندرانزلی را هم دارد، درباره دربی گیلان حرف می زند.

*سپیدرود پس از سال ها توانست ملوان را شکست دهد. آن هم در مسابقه ای که حواشی اش خیلی بیشتر از بازی بود.

ما پیش بینی نموده بودیم که بازی سختی را پیش رو داریم. ملوان تیمی قدیمی، بازیکن ساز که همیشه حمایت طرفدارانش را به همراه دارد.با این که بخشی از سکوهای استادیوم در حال بازسازی است اما با این حال آن ها از شرایط میزبانی شان استفاده کردند.

*تک گل این بازی را هم شما زدید. در واقع هم پنالتی را گرفتید هم آن را به گل تبدیل کردید.

من واقعا از این اتفاق خوشحالم. چون علی آقای کریمی دوباره مرا به سپیدرود دعوت کردند وباید پاسخ اعتماد و اطمینان شان را می دادم. خدا را شکر توانستم سهم کوچکی در این موفقیت بزرگ برای تیمم داشته باشم.ما نیمه اول فرصتی را به حریف ندادیم اما از زمانی که حواشی بیشتر شد بازی روال طبیعی اش را از دست داد.

*این بازی حواشی زیادی داشت. تماشاگران درگیری های زیادی را روی سکوها داشتند، داور بازی را زدند، سر بازیکن شما شکست و در نهایت هم بازی برای دقایقی متوقف شد.

متاسفانه همینطور بود. این اتفاقات تاثیر زیادی روی کیفیت بازی هر دو تیم گذاشته بود و به هیچ وجه نمی توانستیم به بازی تمرکز کنیم. برای اولین مرتبه به من توهین شد اما من فقط به تیم سپیدرود کبیر فکر می کنم چون بااین تیم قرارداد دارم. از طرفداران خودمان هم تشکر می کنم که در تمام 90 دقیقه حمایت مان کردند. دراین بازی با سنگ به علی عزتی زدند که اگر چند سانتیمتر پایین تر سنگ اصابت می کرد عزتی شاید چشمش را از دست می داد.

*البته داخل زمین بازیکنان دو تیم کاملا جوانمردانه بازی کردند.

بله. یکبار بازیکن ما و یکبار بازیکن آن ها در موقعیتی مناسب توپ را به بیرون زدند. اما روی سکوها شرایط اصلا مناسب نبود و به نظرم آقای کریمی با بیرون کشیدن زمین بهترین تصمیم را گرفتند چون به فکر سلامت طرفداران، تیم داوری و بازیکنان دو تیم بودند.

*این پیروزی به لحاظ روحی روحی روانی خیلی به تیم شما یاری می نماید.

صدردرصد. شما می توانید از تمام بازیکنان ما بپرسید که بعد از حضور آقای کریمی شرایط تیم خیلی بهتر گردیده است. آلان بازیکنان با جان و دل برای تیم شان بازی می نمایند. وقتی سرانجام بازی در رختکن تیم بازیکنان کاملا خودجوش سرمربی شان را تشویق می نمایند این یک نشانه و حس خوب است. یعنی این که چقدر ارتباط قلبی نزدیکی با مربی شان دارند. شخصیت آقای کریمی نیازی به توصیف من ندارد.موفقیت ایشان موفقیت تک تک بچه های تیم است. من خیلی خوشحالم که می توانم برای چندمین مرتبه از تجربیات ایشان استفاده کنم.

*سپیدرود در انتهای جدول شرایط خوبی ندارد. چقدر به بهبود این وضعیت امیدوارید.

بله، شرایط ما در انتهای جدول خوب نیست و متاسفانه امتیازهای با ارزشی را این تیم در هفته های اول از دست داده است. اما خوشبختانه با آمدن کادر جدید و تمرینات بدنسازی خوبی که انجام دادیم شرایط فیزیکی بچه ها خیلی بهتر گردیده است. شرایط ما قطعا بهتر خواهد شد. فصل گذشته دیدی که ما در رشت بیشتر امتیاز ها را کسب کردیم.من مطمئنم که نه تنها از انتهای جدول جدا می شویم بلکه صندلی حوبی را هم با حمایت طرفدارن و درایت کادرفنی به دست می آوریم.

11-590

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 639

به "محمدغلامی: کریمی با بیرون کشیدن تیم بهترین تصمیم را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدغلامی: کریمی با بیرون کشیدن تیم بهترین تصمیم را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید