مجبور شدیم از موسوی استفاده کنیم، دیدار سختی با شهرداری داریم

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر والیبال روز جمعه وارد هفته ششم خواهد شد. تیم تازه وارد پیغام خراسان با راهنمایی جبار قوچان نژاد موفق شده با کسب 3 پیروزی از 5 بازی گذشته خود و با مجموع شش امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گیرد. پیغام خراسان در هفته ششم رقابت ها در ارومیه میهمان تیم قعر نشین شهرداری ارومیه خواهد بود.

مجبور شدیم از موسوی استفاده کنیم، دیدار سختی با شهرداری داریم

جبار قوچان نژاد در مصاحبه با خبرنگاران، درباره نتایج کسب شده تیم پیغام خراسان تا انتها هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: تیم ما در رقابت های لیگ مدعی نیست چرا که بسیار دیر بسته شد، بازی تدارکاتی و دوران آماده سازی نداشت و در سطح پایینی از هماهنگی گروهی قرار داشت اما به لطف خدا و همت بازیکنان نتایج خوبی کسب کرد. در حال حاضر نیز توقعی از تیم نداریم و تنها می خواهیم بازی به بازی بهتر شویم و والیبال خوبی را ارائه دهیم. امیدوارم در ادامه به هماهنگی بیش تری دست یابیم.

سرمربی تیم والیبال پیغام خراسان در ادامه اضافه کرد: سید محمد موسوی را در اختیار داریم اما او از آمادگی جسمانی کمی فاصله دارد، دست به توپ نداشته و مصدومیتی از ناحیه پا دارد. قرار بود از موسوی در نیم فصل دوم استفاده کنیم اما مجبوریم چرا که یار کم داریم. با موسوی صحبت کردیم که خیلی به خود فشار نیاورد و با 60 ظرفیت بازی کند و خیلی به خود فشار نیاورد.

وی درباره بازی با شهرداری ارومیه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: بازی با ارومیه در خانه حریف است، علی رغم تمام مشکلاتی که ارومیه دارد اما باز هم تیم شهرداری ارومیه است و باید با دقت، تمرکز و محتاط مقابل این تیم بازی کرد. امیدوارم دست پر از ارومیه خارج شویم.

قوچان نژاد درباره شکست تیم شهرداری گنبد در بازی هفته گذشته گفت: تیم قوی و ضعیف برای ما معنی ندارد، همه تیم ها خوب هستند. در بازی مقابل شهروند اراک با توجه به شناختی که از این تیم داشتیم در ست اول و دوم بسیار خوب عمل کردیم و در این دو ست اراک تیم همیشگی نبود. با توجه به اینکه می توانستیم 3 بر صفر پیروز شویم اما اراک در ست سوم و چهارم از خواب بیدار شد و کار به ست پنجم کشیده شد. بازی بسیار سنگینی شد و خداراشکر موفق شدیم 3 بر 2 پیروز شویم.

سرمربی پیغام خراسان درباره سطح کیفی رقابت های لیگ تا انتها هفته پنجم اظهار کرد: علی رغم اینکه تیم هایی مانند خاتم اردکان، پیکان، سایپا و شهرداری ورامین تیم های پرمهره ای هستند اما سایر تیم ها بسیار به هم نزدیک هستند و برد و باخت از پیش تعیین نیست. هر تیمی کوشش کند و اشتباهات کم تری داشته باشد موفق خواهد شد.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1188

به "مجبور شدیم از موسوی استفاده کنیم، دیدار سختی با شهرداری داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجبور شدیم از موسوی استفاده کنیم، دیدار سختی با شهرداری داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید