عطایی: به دنبال بهترین نتیجه برای والیبال ایران هستیم

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: در مسابقات جوانان جهان در کل تاریخ والیبال ایران تنها یک مدال برنز کسب کردیم و امسال سعی می کنیم نتایج بهتری از گذشته کسب کنیم.

عطایی: به دنبال بهترین نتیجه برای والیبال ایران هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی، سرمربی تیم جوانان ایران درباره آخرین وضعیت تیم ایران گفت: مرحله آخر اردوی تیم جوانان را پشت سر می گذاریم. طی روزهای آینده برای مسابقات جوانان جهان در بحرین راهی خواهیم شد. تیم اردوهای خوبی را سپری کرد و در مراحل مختلف بازیکنان مختلف ما از تیم های نوجونان و بزرگسالان به ما اضافه شدند و توانستیم به جمع بندی خوبی برسیم.

سرمربی تیم جوانان ایران در ادامه شرح داد: تیم وضعیت خوبی دارد و با توجه به هماهنگی های انجام گرفته با سرمربی و سرپرست تیم ملی بزرگسالان، مقرر شد دو بازیکن یعنی یلی و حضرت پور بعد از لیگ ملت ها به ما در بحرین ملحق شوند تا با تمام قوا در این مسابقات شرکت کنیم.

عطایی در خاتمه صحبت های خود خاطر نشان کرد: در مسابقات جوانان جهان در کل تاریخ والیبال ایران تنها یک مدال برنز کسب کردیم و امسال سعی می کنیم نتایج بهتری از گذشته کسب کنیم. با حمایت هایی که انجام گرفته و نیروهایی که در اختیار داریم، تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه والیبال ایران را کسب کنیم و باعث سربلندی جامعه والیبال ایران شویم.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4129

به "عطایی: به دنبال بهترین نتیجه برای والیبال ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: به دنبال بهترین نتیجه برای والیبال ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید