مبادی ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری با شدت بیش تری کنترل شود

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی به استان باید با شدت بیش تری کنترل شود، گفت: یک فرد ناقل ویروس کرونا می تواند تعداد زیادی از افراد را آلوده کند، جلوگیری از ورود مسافر و گردشگر در شرایط فعلی از ضروریات است.

مبادی ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری با شدت بیش تری کنترل شود

عبدالرضا علیمحمدی 27 اسفندماه در ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقدها مطرح شده در خصوص تعطیلی اصناف در شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: در حال حاضر در شرایط عادی قرار نداریم، برای جلوگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامت مردم باید اصناف تعطیل می شد تا تجمع در مراکز خرید عامل شیوع این ویروس نشود.

دادستان شهرکرد با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی به استان باید با شدت بیش تری کنترل شود، گفت: یک فرد ناقل ویروس کرونا می تواند تعداد زیادی از افراد را آلوده کند، جلوگیری از ورود مسافر و جهانگرد در شرایط فعلی از ضروریات است.

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی از تمام ظرفیت خود برای حفظ سلامتی مردم استفاده می کند و اجازه نمی دهد عده ای با بی احتیاطی جان سایر شهروندان را به خطر بیندازنند.

پلمب 121 واحد صنفی متخلف در یک ماه اخیر

در ادامه غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از پلمب 121 واحد صنفی متخلف در یک ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: این واحدها با وجود تمامی توصیه ها نکات بهداشتی را رعایت نمی کردند، بنابراین برای حفظ سلامتی شهروندان این واحدها پلمب شدند.

وی با ابراز نگرانی از شرایط کلانتری ها و پاسگاه ها در پی شیوع کرونا ویروس، گفت: نیاز است اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکس در اختیار نیروهای این مراکز قرار بگیرد.

غلامزاده با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخرسال، توضیح داد: برای جلوگیری از حوادث ناگوار و اضافه شدن مجروحان به ورودی بیمارستان ها نیاز است تدابیر لازم اتخاذ شود.

رفت و آمد ساکنان شهرستان بروجن و لردگان به استان های مجاور مشکل آفرین است

فریدون رحمانی در پایان جلسه با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری در مقایسه با سایر استان ها تا حدودی پایین تر است، اظهار کرد: اما این موضوع به این معنی نیست که ما با افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان روبرو نیستیم.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: معمولا تعداد بسیاری از مبتلایان به کرونا ویروس علائم شدیدی ندارند، اما این افراد می توانند در خوشبینانه ترین حالت این ویروس را به 5 الی 19 نفر و در بدبینانه ترین حالت به حدود 250 الی یک هزار نفر منتقل کنند.

وی اضافه کرد: رفت و آمد ساکنان شهرستان بروجن و لردگان به استان های مجاور در روزهای آینده می توانند مشکل آفرین باشد، بنابراین باید خروجی ها نیز همانند مبادی ورودی کنترل شود.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان تأکید کرد: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی از نظر اقلام بهداشتی و درمانی در چهارمحال و بختیاری وجود نداشته است، اما در صورت تشدید بحران ممکن است با مشکل روبرو شویم.

آیان کتاب: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

دبی: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9294

به "مبادی ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری با شدت بیش تری کنترل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبادی ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری با شدت بیش تری کنترل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید