لیگ برتر کدخدامنشی برگزار می گردد، عواملی از بیرون فشار می آورند

به گزارش کنفرانس هکا، ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره آغاز رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: در هفته یازدهم تمرینات هستیم، از ابتدا با یک برنامه تدوین شده و اصولی پیش رفتیم و بازیکنان را آماده کردیم تا دچار آسیب دیدگی نشوند. سپس بازی های تدارکاتی را برگزار کردیم. چند بازی با تیم های سپاهان و مریوان انجام دادیم و سپس در تورنمنت چهار جانبه آمل حضور داشتیم. بازی های تدارکاتی طبق برنامه انجام شد و تا به امروز تمام کارها طبق برنامه پیش رفته است.

لیگ برتر کدخدامنشی برگزار می گردد، عواملی از بیرون فشار می آورند

* بازی سختی مقابل مریوان خواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره بازی نخست مقابل مریوان گفت: در دیدارهای تدارکاتی با مریوان بازی نموده ایم، تیم بسیار خوبی است که مربی جوان راهنمایی تیم را بر عهده دارد. بازیکنان خوبی در اختیار دارد که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. مریوان یکی از تیم های آماده در مسابقات است و بازی های تدارکاتی بسیاری انجام داده است. پیش بینی بازی سخت مقابل این تیم را دارم. امیدوارم این بازی سخت با کیفیت بالا همراه گردد.

* لیگ برتر کدخدامنشی برگزار می گردد

وی درباره وضعیت مبهم لیگ و امکان اضافه شدن یک تیم به مسابقات و احتمال تغییر در برنامه نیز گفت: متاسفانه لیگ برتر سال هاست کدخدا منشی برگزار می گردد و به هیچ وجه قانونمند، حرفه ای و با برنامه ریزی از قبل مشخص شده برگزار نمی گردد. سال هاست این وضعیت حکم فرما است و درست هم نمی گردد. پورحسن(سرپرست سازمان لیگ) بسیار در کوشش است تا لیگ قانونمند برگزار گردد ولی زمانیکه عواملی از بیرون فشار وارد می نمایند نمی تواند کاری انجام دهد. با این وضعیت شرایط بهبود نخواهد یافت چرا که اصول باشگاه داری در والیبال رعایت نمی گردد. فقط چند باشگاه در والیبال حضور دارند و بقیه تیم هستند.

شهنازی تاکید نمود: در فوتبال برنامه ها روی یک اصول پیش می رود و لیگ برنامه ریزی شده است اما در والیبال چنین چیزی وجود ندارد. به یک باره یک تیم اضافه و یک تیم حذف می گردد، روند قانون مند مشخصی وجود ندارد.

* برنامه تغییر کند تیم ها آسیب خواهند دید

سرمربی سایپا ادامه داد: برای بازی روز چهارشنبه آماده هستیم. اگر برنامه تغییر کند نوع برنامه ریزی ما نیز دستخوش تغییرات خواهد شد. تیم طبق برنامه پیش می رود اما وقتی تغییر و تحول در برنامه مسابقات ایجاد نمایند ما نیز دچار سردرگمی می شویم و در نهایت این ها آسیب رسان است. ابتدا به لیگ ضربه وارد می گردد و در نهایت به تیم ملی چرا که بازیکنان از دل لیگ به تیم ملی تزریق می شوند.

* چند تیم از جمله سایپا شانس قهرمانی دارند

وی درباره شانس قهرمانی تیم سایپا در رقابت ها گفت: با شناختی که از تیم های حاضر در رقابت ها دارم سال جاری یکی از سخت ترین رقابت های لیگ را در طول چهار سال اخیر خواهیم داشت. حتی دو تیم سپاهان و مریوان که از دسته یک وارد لیگ شده اند می توانند مدعی قهرمانی باشند. 7- 8 تیم شانس قهرمانی دارند و سایپا نیز یکی از این تیم ها است. مطمئن باشید تیم قهرمان حداقل 5-6 باخت خواهد داشت.

شهنازی در سرانجام گفت: امیدوارم هشتم آبان مسابقات شروع گردد چرا که طبق برنامه ریزی تیم را پیش می بریم. از مسئولان باشگاه سایپا و مدیریت تشکر می کنم که زمینه آرامش تیم را فراهم نموده اند. با توجه به تغییرات مدیریتی باشگاه سال جاری سال خوبی خواهیم داشت. با جان و دل با تیم همراه هستند.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6916

به "لیگ برتر کدخدامنشی برگزار می گردد، عواملی از بیرون فشار می آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کدخدامنشی برگزار می گردد، عواملی از بیرون فشار می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید