لیگ برتر تکواندو، کاهش هیجان در غیاب مدعیان، حضور 3 عسگری در صندلی ویژه

به گزارش کنفرانس هکا، هفته ششم و هفتم از دور برگشت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو صبح امروز در خانه تکواندو برگزار گردید.

لیگ برتر تکواندو، کاهش هیجان در غیاب مدعیان، حضور 3 عسگری در صندلی ویژه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته ششم و هفتم از دور برگشت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس از صبح امروز دوشنبه در خانه تکواندو برگزار گردید.

حواشی مسابقات این هفته به توضیح زیر است:

با تصمیم مسئولان سازمان لیگ مسابقات تیم لوازم خانگی کن و یک ملاقات از مبارزات شهرداری ورامین به تعویق افتاد.

تیم کانون تکواندوکاران مهاجر در مبارزات این هفته حاضر نشد و با تصمیم مسئولان سازمان لیگ نتایج ملاقاتهای این تیم مقابل شهرداری ورامین و فرمانیه با نتیجه 8 بر صفر اعلام شد.

فریبرز عسگری سرمربی تکواندو مانند هفته های گذشته در سالن حاضر و به تماشای رقابت ها پرداخت.

مهران عسگری ملی پوش سابق تیم ملی تکواندو و همسر نورتاتار دارنده سه مدال مسابقات قهرمانی دنیا و دو مدال المپیک که در سالیان گذشته به دلیل مسائل سربازی در ایران حاضر نشده بود با رفع شدن مشکل خدمت سربازی خود در روزهای گذشته به ایران آمده است و امروز در خانه تکواندو حاضر شد.

مهران عسگری با حضور در خانه تکواندو با فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو و دایی خود به گفت وگو پرداخت.

حسن عسگری مربی تکواندو ایران و پدر مهران عسگری نیز با گذشت ساعاتی از مسابقات در خانه تکواندو حاضر و درصندلی وی آی پی در کنار مهران عسگری و فریبرز عسگری به تماشای مسابقات پرداخت.

با تعویق مسابقات لوازم خانگی کن و شهرداری ورامین و استراحت تیم پارس در مسابقات این هفته از هیجان لیگ برتر در غیاب مدعیان کاسته شده بود.

برخلاف هفته های گذشته که مسابقات در سه شیاپ چانگ برگزار می شد رقابت های این هفته لیگ برتر تنها در یک شیاپ چانگ برگزار گردید.

عرفان ناظمی ملی پوش سابق تکواندو ایران که در هفته های گذشته به دلیل مصدومیت در حال فیزیوتراپی بود امروز در خانه تکواندو حاضر شد.

سعید رجبی، امیر محمد بخشی و آرمین هادی پور که در اردوی تیم ملی تکواندو حضور دارند برای دقایقی در سالن حاضر و با هم تیمی های خود به صحبت پرداختند.

هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو برخلاف هفته های گذشته در خانه تکواندو حاضر نشد.

آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو با حضور در صندلی وی آی پی برای دقایقی با سرمربی تیم ملی تکواندو به صحبت پرداخت.

کیومرث چگینی مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن که از تماشاگران پیگیر رقابت های لیگ برتر تکواندو است در مسابقات این هفته غیبت داشت که ازنکات جالب توجه مسابقات بود.

حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو پس از غیبت در مسابقات هفته گذشته جام خلیج فارس و جام نقش دنیا در مسابقات این هفته حضور داشت و بر نحوه قضاوت داوران نظارت می کرد.

رپورتاژ آگهی: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8609

به "لیگ برتر تکواندو، کاهش هیجان در غیاب مدعیان، حضور 3 عسگری در صندلی ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر تکواندو، کاهش هیجان در غیاب مدعیان، حضور 3 عسگری در صندلی ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید