فهرست ثروتمندترین ایرلاین های دنیا در سال 2018 ، بخش اول

به گزارش کنفرانس هکا، ثروتمندترین ایرلاین های جهان

سفر هوایی همیشه به عنوان سریع ترین، راحت ترین و مناسب ترین وسیله سفر به مقاصد دوردست درنظرگرفته می گردد. روز به روز افراد بیشتری چه برای سفرهای داخلی یا سفرهای خارجی و بین المللی از هواپیما استفاده می نمایند و با خرید بلیط هواپیما راحتی و آسایش سفرشان را تامین می نمایند. همان طور که می دانید امروزه ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی بسیار زیادی در جهان فعالند که بعضی از آن ها مشهورتر و معتبرتر هستند. وقتی برای خرید بلیط هواپیما به وبسایت های فروش آنلاین بلیط مراجعه می کنیم می بینیم که برای یک مسیرپروازی معین، قیمت های بسیار متفاوتی وجود دارد و بعضی از آن ها واقعا گران هستند. اما وقتی بلیط هواپیمای یکی از این ایرلاین های برتر را انتخاب می کنیم و کیفیت خدمات و امکانات رفاهی آن ها را مشاهده می کنیم کاملا دلیل گران تر بودن بلیط آن ها را متوجه می شویم. در این مطلب قصد داریم ثروتمندترین ایرلاین های جهان را به شما معرفی کنیم و بگوییم که مسافران بیش از همه از کدام شرکت های هواپیمایی برای سفر استفاده می نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

فهرست ثروتمندترین ایرلاین های دنیا در سال 2018 ، بخش اول

فهرست پرعایدیترین ایرلاین های جهان

با رونق گرفتن سفرهای هوایی شاهد هستیم که این روش سفر به علت راحتی بیشتر، صرفه جویی در زمان و امنیت بالاتری که دارد به اولین انتخاب بسیاری از مسافران تبدیل شده است. در حال حاضر هر کشور ایرلاین های بسیار متعددی دارد و رقابت بر سر ارائه بهترین کیفیت و خدمات به مسافران باعث بالا رفتن استانداردها و کیفیت پروازها شده است. هرساله فهرست ثروتمندترین ایرلاین های جهان بر اساس اندازه عایدی سالانه تعیین می گردد و بعضی از بزرگ ترین و معتبهترین ایرلاین های جهان در این فهرست جای می گیرند. جالب است بدانید که شماری از بهترین ایرلاین های جهان در منطقه خاورمیانه خودمان قرار دارند و ایرلاین هایی مثل قطرایرویز، ترکیش ایرلاینز، الاتحاد، امارات و … در سال های اخیر از جنبه های مختلفی به عنوان بهترین ها انتخاب شده اند. در ادامه فهرست ثروتمندترین ایرلاین های جهان در سال 2018 را با هم آنالیز می کنیم که بر اساس اندازه عایدی سالیانه شان در سالی که گذشت رده بندی شده اند. از آن جا که ارائه فهرست کامل این ایرلاین ها در یک مطلب بسیار طولانی و باعث خستگی خوانندگان عزیز می شد آن را در دو مطلب جداگانه خدمتتان ارائه می کنیم. امیدواریم این مطالب برایتان مفید واقع گردد.

1-قطر ایرویز | Qatar Airways

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در طول چندین دهه فعالیتش همواره به علت کیفیت خدمات و پروازهای لوکس و مجللش معروفیت داشته است. به همین علت شاید جای تعجب نباشد که قطر ایرویز در صدر ثروتمندترین ایرلاین های جهان قرار می گیرد! قطر ایرویز همان طور که از نامش تعیین است شرکت هواپیمایی کشور قطر است که دفتر مرکزی اش در شهر دوحه واقع شده است و بیش از 180 هواپیمای مدرن و پیشرفته در ناوگان هواپیمایی اش دارد. قطر ایرویز فعالیتش را از سال 1994 شروع نموده است و امروزه بیش از 4000 کارمند در سرتاسر جهان دارد. قطر ایرویز در طول سال های فعالیتش به علت کیفیت خدماتش بارها برنده جوایز متعددی شده است و یکی از لوکس ترین و بهترین ایرلاین های جهان به شمار می رود. کیفیت غذا، امکانات تفریحی و سیستم تفریح داخل کابین، برخورد مهمانداران، کیفیت جایگاه ها و …این ایرلاین عربی را به یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی و البته ثروتمندترین آن ها تبدیل نموده است. پرواز با هواپیمایی قطر مطمئنا تجربه ای منحصربفرد و به یادماندنی است که نظیرش را در هیچ ایرلاین دیگری پیدا نخواهید کرد.

2-سنگاپور ایرلاینز | سنگاپور Airlines

دومین رتبه در فهرست ثروتمندترین ایرلاین های جهان به شرکت هواپیمایی سنگاپور تعلق پیدا می نماید. این ایرلاین نیز به علت پروازهای لوکس و مجللش معروفیتی جهانی دارد و همواره به عنوان یکی از بهترین ایرلاین های جهان شناخته می گردد. سنگاپور ایرلاینز یکی از بزرگ ترین ناوگان های هواپیمایی در جهان را دارد و هواپیمای غول پیکر و محبوب ایرباس A380 که بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان است بخش عمده ای از آن ها را تشکیل می دهد. بعلاوه هواپیمای بوئینگ 787-10 و ایرباس A350-900 هم از جمله هواپیماهای در حال فعالیت این ایرلاین هستند. سنگاپور ایرلاینز یکی از ثروتمندترین ایرلاین های جهان است و عناوین متعدد دیگری مثل بهترین پرواز فرست کلاس آسیا، بهترین مهمانداران هواپیما، بهترین ایرلاین جهان و … را در کارنامه خود دارد. سنگاپور ایرلاینز بعد از قطر ایرویز بیشترین عایدی را در بین ایرلاین های جهان دارد.

3-کاتای پسیفیک | Cathay Pacific Airways

شرکت هواپیمایی کاتای پسیفیک ایرلاین متعلق به هنگ کنگ است و فعالیتش را از سال 1946 شروع نموده است. امروزه این ایرلاین بیش از 148 هواپیما در ناوگانش دارد و به بیش از 80 مقصد در سرتاسر جهان پرواز انجام می دهد. کاتای پسیفیک با بیش از 23000 کارمند در سرتاسر جهان در رتبه سوم ثروتمندترین ایرلاین های جهان قرار می گیرد و همواره یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی است. کاتای پسیفیک تا به امروز 4 بار به عنوان بهترین ایرلاین جهان انتخاب شده است و یکی از اعضای اتحاد جهانی شرکت های هواپیمایی به شمار میرود. در سال 2018 کاتای پسیفیک عنوان بهترین پرواز پرمیوم اکونومی را کسب نموده است و یه علت کیفیت خدماتش هواداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. به همین علت مسافران زیادی در برنامه ریزی سفرشان حتما سعی می نمایند با خرید بلیط هواپیمای کاتاس پسیفیک سفری لذتبخش و آسوده خاطر را برای خود تضمین نمایند.

4-ترکیش ایرلاینز | Turkish Airlines

ترکیش ایرلاینز شرکت هواپیمایی متعلق به کشور ترکیه است و در رتبه چهارم ثروتمندترین ایرلاین های جهان جای می گیرد. این ایرلاین یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی در جهانست و بسیاری از ایرانی ها که قصد سفر به ترکیه و شهرهایی مثل استانبول، آنکارا، آنتالیا و … را دارند با خرید بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاینز به سفر می فرایند و از خدمات فوق العاده این ایرلاین بهره مند می شوند. ترکیش ایرلاینز امروزه به هر 6 قاره در سرتاسر جهان و مجموعا به بیش از 300 مقصد پرواز انجام می دهد. در حقیقت، ترکیش ایرلاینز از نظر تعداد مقاصد و مسیرهای پروازی (از جمله پروازهای داخلی) به عنوان بزرگ ترین شرکت هواپیمایی جهان شناخته می گردد. کیفیت خدمات و سرویس دهی بسیار عالی این ایرلاین باعث شده تا در سال های اخیر، ترکیش ایرلاین همواره جزء بهترین ایرلاین های جهان قرار داشته باشد. همه این عوامل باعث شده تا این ایرلاین پیروز در رتبه چهارم ثروتمندترین ایرلاین های جهان قرار بگیرد. دفتر اصلی این ایرلاین در شهر استانبول و فرودگاه بین المللی آتاترک واقع شده است و فرودگاه دیگر شهر استانبول، یعنی فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن هم به عنوان دومین قطب فعالیت های این ایرلاین به شمار میرود. شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز از سال 2008 به عنوان یکی از اعضای اتحاد هواپیمایی استار الاینس عایدیه و زیر نظر این اتحاد فعالیت می نماید.

5-هواپیمایی امارات | Emirates

رتبه پنجم ثروتمندترین ایرلاین های جهان هم به یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی خاورمیانه تعلق پیدا می نماید. هواپیمایی امارات متعلق به کشور امارات متحده عربی است، در سال 1985 فعالیتش را شروع نموده و مقر اصلی اش در شهر دبی واقع شده است. همان طور که می دانید شهر دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می گردد و همه ساله میلیون ها مسافر این شهر عربی را به عنوان مقصد سفر انتخاب می نمایند. در این میان، هواپیمایی امارات هم بخش عمده ای از این جابجایی ها را انجام می دهد و با شبکه پروازی گسترده ای که دارد مسافرانی از سرتاسر جهان را به دبی می رساند. این ایرلاین بخشی از شرکت مادر به نام گروه امارات است و با بیش از 3600 پرواز در هفته بزرگ ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه به شمار میرود. پروازهای امارات همواره به علت امکانات لوکس و مجلل و خدمات رفاهی فوق تصوری که به مشتریان ارائه می نمایند زبانزد خاص و عام هستند و بسیاری از مسافران سعی می نمایند حتما با این ایرلاین عربی سفر نمایند. هواپیمایی امارات یکی از ثروتمندترین ایرلاین های جهان است و در حال حاضر به شش قاره جهان پروازهای منظمی را انجام می دهد.

6-هواپیمایی الاتحاد | Etihad Airways

هواپیمایی الاتحاد که یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی امارات متحده عربی در رتبه ششم ثروتمندترین ایرلاین های جهان قرار می گیرد. این ایرلاین عربی فعالیتش را از سال 2003 شروع نموده و شرکتی نسبتا جوان به شمار میرود، با این حال در همین مدت کوتاه فعالیتش توانسته خود را به یکی از بهترین و ثروتمندترین ایرلاین های جهان به جهان بشناساند. در حال حاضر این ایرلاین بیش از 126 هواپیما در ناوگان هواپیمایی اش دارد و به سرتاسر جهان پروازهای مستقیمی را انجام می دهد. هواپیمایی الاتحاد بخشی از شرکت مادر به نام گروه هوانوردی الاتحاد است و امکانات و خدمات رفاهی بسیار مناسبی در طول پرواز به مسافرانش ارائه می نماید. الاتحاد حدود 20000 کارمند در سرتاسر جهان دارد و بیش از 1000 پرواز در طول هفته انجام می دهد.

منبع: qatarday.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13187

به "فهرست ثروتمندترین ایرلاین های دنیا در سال 2018 ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست ثروتمندترین ایرلاین های دنیا در سال 2018 ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید