قیمت های شگفت انگیز در بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا

به گزارش کنفرانس هکا، بزرگترین شهر ساحلی جنوب ترکیه در کنار سواحل مدیترانه آنتالیا نام دارد. شهری با هتل های 4 ستاره آنتالیا و بسیار لاکچری که اقامت گردشگران را در تمام طول سال فراهم می نماید. چرا صحبت از هتل های چهار ستاره کردیم؟ برای پیدا کردن هتل های لاکچری آنتالیا، بهترین هتل ها، هتل یوال یا هر امکانی که مد نظر گردشگران است، باید به لیست هتلهای 4 ستاره آنتالیا نگاه کنید. هتل هایی که قیمت مناسب اما امکانات هتل های 5 ستاره آنتالیا را دارند.در میان آفرهای تور آنتالیا گشته اید اما هنوز هتل مورد نظر خود را پیدا نکرده اید! به دنبال هتل های آنتالیا با پارک آبی یا ساحل خصوصی هستید و بهترین پیشنهاد را می خواهید؟ بهترین هتلهای 4 ستاره آنتالیا، هوشمندانه ترین انتخاب برای بیشتر مسافران و گردشگران در این شهر هستند.اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، به جای جستجو در میان هزاران هتل این شهر، می توانید هتل مورد نظر خود را تنها از میان این 8 هتل انتخاب کنید. هر هتل خصوصیت ویژه خاص خود را دارد که سفری پر از خاطره برایتان بسازد.

قیمت های شگفت انگیز در بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا با ساحل خصوصی

از هتل های 4 ستاره معروف منطقه لارا در آنتالیا است. ساحل لارا از جاذبه های گردشگری آنتالیا بوده که تمام گردشگران خارجی به دیدنش می روند. ساحل خصوصی هتل گرند پارک لارا، تنها 200 متری تا هتل فاصله دارد. خدمات صبحانه، ناهار و شام یا همان خدمات یوال در این هتل ارائه می گردد. انتخاب غذا از میان غذاهای ایتالیایی، چینی، دریایی و غذاهای سنتی ترکی به صورت بوفه خواهد بود. وجود محیط های خصوصی، حمام ترکی و امکانات بازی و تفریحی مخصوصا برای بچه ها، اینجا را به هتل خانوادگی تبدیل نموده است.مکانی که یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا شده و همواره اتاق هایش پر است. بچه ها خود را حتما به اتاق بازی Grand Park Lara Hotel ببرید. اینجا، بهترین هتل آنتالیا برای بچه ها است. اگر به دنبال هتل های آنتالیا با پارک آبی هستید، هم این هتل، بهترین گزینه است. اگر به دنبال ویژگی های هتل یوآل هستید، مطلب تور یوآل آنتالیا را مطالعه کنید.
  • آدرس: Kemeragzi Tesisler Caddesi 339 - Lara-Aksu - Antalya

هتل لا پورت با ارزان ترین قیمت در میان هتل های 4 ستاره آنتالیا

برای رزرو هتل در آنتالیا تمام هتل ها را آنالیز نموده اید و قیمت هتل در آنتالیا را مهم ترین فاکتور سفر خود می دانید. در این صورت، از هتل های ارزان آنتالیا باید به هتل لا پورت اشاره کنیم. درست است که اینجا خبری از پارک آبی یا ساحل خصوصی نیست اما استخر خصوصی خواهید داشت. صبحانه رایگان هتل، از ویژگی هایی است که شما را وسوسه می نماید تا رزرو آنلاین هتل خود را اینجا بگیرید.برای رفتن به سواحل شنی هم تنها 1.1 کیلومتر فاصله دارید. این ساحل پارک آبی هم دارد و دیگر احتیاج نیست هزینه ای اضافه روی قیمت اتاق خود بپردازید. این موضوع به کاهش هزینه های سفر به آنتالیا هم یاری خواهد نمود. این هتل در محله کوسکاواگی قرار گرفته است. توریستهای ایرانی و خارجی که در این هتل اقامت داشته اند، به آن امتیاز خیلی خوب داده اند.
  • آدرس: Kuskavagi Mahallesi - 553. Sokak 1 - 07070 Antalya

هتل هیمروس لایف آنتالیا با دسترسی های عالی

برای افرادی که می خواهند زمانی را تنها و به دور از شلوغی بگذرانند، هتل هیمروس لایف آنتالیا را پیشنهاد می دهیم. از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا که استخر خصوصی کوچک، رستورانی برای صرف صبحانه ای مفصل و اتاق هایی تمیز دارد. با این حال معین ترین و بهترین خصوصیت این هتل چهار ستاره، نزدیکی به تمام تفریحات آنتالیاست.از ساحل و دریا گرفته تا کافه ها، مراکز خرید، رستوران ها و کلاب شبانه همگی با کمی پیاده روی یا سواری در دسترسند. به طور مثال با 10 دقیقه پیاده روی به ساحل می رسید. اگر قیمت اتاق های هتل در اولویت شماست، هتل هیمروس لایف با نام انگلیسی Himeros Life Hotel یکی از گزینه های شماست. همچنین از هتل های منطقه کمر که یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل است، (Kemer) آنتالیا هم هست. از هتل های all Inclusive در این بزرگترین شهر کنار دریای مدیترانه ترکیه است. جاذبه های آنتالیا در نزدیکی این هتل هستند و موقعیتی عالی برای گشت و گذار در شهر ساحلی خواهید داشت.
  • آدرس: Merkez mah.102 sok.no 5 Kemer, Merkez, Kemer, Turkey, 7980

هتل نوویا گلیدونیا آنتالیا، با استخر خصوصی و آل اینکلوسیو

از دیگر هتل های منطقه کمر آنتالیا که بسیاری از گردشگران به دنبال آن هستند، هتل نوویا گلیدونیا است. نام دیگر این هتل 4-ستاره تو کاسا گلیدونیا (Tu Casa Gelidonya) نام دارد. اول از همه پیشنهاد می دهیم تا عکس های هتل را در سایت رزرو هتل نوویا خبرنگاران ببینید. با نگاهی به عکس های هتل متوجه خواهید شد که دارید به عکس های یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا نگاه می کنید. همچنین از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها است.استخر خصوصی، صبحانه، ناهار و شام تا ساعت 12 شب و حمام ترکی از امکانات ویژه اینجاست. کافه و سالن رستوران با بهترین نوشیدنی ها و غذاها، آماده پذیرایی هستند. اگر به دنبال تفریحات آبی و حمام آب گرم هستید، رزرو خود را در هتل نوویا گلیدونیا آنتالیا انجام دهید. منطقه تفریحی کمر مارینا هم در 1.9 کیلومتری هتل قرار گرفته است. این هتل از جمله هتل هایی است که رای شما را از سفر به کوش آداسی به سمت آنتالیا می کشاند. اگر نمی دانید از بین این دو شهر، کدام یک را برای تعطیلات تابستانی انتخاب کنید، مطلب مقایسه آنتالیا و کوش آداسی را بخوانید.
  • آدرس: Ataturk Bulvari - 07980 Kemer - Antalya

هتل لاتانیا پالم آنتالیا، با استخری مدرن

نام این هتل از درخت های خرمایی که به ردیف روبروی ساختمانش کاشته شده اند، گرفته شده است. البته در تمام شهر آنتالیا درختان نخل را خواهید دید. از گشت و گذار در سواحل شلوغ آنتالیا خسته شده اید و می خواهید تنها در هتلی آرام استراحت کنید؟ هتل لاتانیا پالم آنتالیا محیطی مدرن اما صمیمی دارد. از مزیت ها و امکانات هتل های 4 ستاره آنتالیا استخر است اما استخر این هتل، کمی متفاوت است. در حقیقت سقف گنبدی و شیشه ای این هتل، باز و بسته می گردد. پس هم استخری روباز در روزهای آفتابی دارید و هم استخری سرپوشیده در روزهای بارانی و طوفانی!درون ساختمان هتل، حمام ترکی و سالن ورزشی با تمام تجهیزات وجود دارد که در طول روز قابل استفاده اند. بوفه صبحانه در این هتل رایگان سرو می گردد و برای دیگر وعده های غذایی رستوران هتل بهترین غذاهای ترکی را تهیه می نماید.
  • آدرس: Aspendos Blv.No:36, 07100 Antalya, Turkey

هتل آی سی فرودگاهی آنتالیا، با ترانسفر رایگان

به دلیل نزدیکی به فرودگاه و قرارگیری در خیابان فرودگاه آنتالیا به این هتل، نام آی سی فرودگاهی (IC Hotels Airport Antalya) داده اند. هتلی بی نظیر با باغی از درختان نخل، در میان استخری بزرگ با کاشی های آبی رنگ و فضای تفریحی عالی! تازه استخر روباز هتل، تنها استخر این مجموعه نیست. فضایی جداگانه درون ساختمان هم برای روزهای طوفانی و بادی آنتالیا در نظر گرفته اند. پارک و باغ بزرگ هتل آی سی آن را به یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا تبدیل نموده است. البته صبحانه رایگان و خدمات عالی توانسته نظر حداکثر مهمانان را جلب نماید.بیشتر گردشگران ایرانی که در این هتل اقامت داشته اند، به هتل آی سی فرودگاهی آنتالیا، امتیاز خیلی خوب داده اند. این هتل از همان هتل های 4 ستاره ای است که به اندازه هتل 5 ستاره ارزش دارد، با این تفاوت که شما قیمت هتل ارزان تری از هتلهای 5 ستاره پرداخته اید. به دلیل بزرگ بودن محوطه و ساختمان هتل، شلوغی آن به هیچ وجه به چشم نمی آید و آزار دهنده نیست. ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز خواهید داشت.
  • از این هتل تا پارک های آبی و ساحل معروف لارا نزدیک به 8.5 کیلومتر فاصله دارید.
  • آدرس: Guzelyurt Mevkii / Havaalani Yolu, 07980 Antalya, Turkey

هتل بست وسترن پلاس خان از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتلی هم ارزان و هم جزو بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا که بیشتر گردشگران به آن امتیاز عالی داده اند. اگر در این هتل، رزرو آنلاین اتاق داشته باشید، صبحانه رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. از جمله مراکز اقامتی آنتالیا در محله مراد پاشا بوده که بهترین اتاق ها را دارد. از امکانات تفریحی مانند استخر، حمام آب گرم و سونا، باشگاه ورزشی و رستورانی عالی برخوردارید. با این وجود، این اتاق های هتل است که شما را راضی نگه می دارد. سرویس های بهداشتی با جکوزی های تمیز و تخت های راحت، ساعت ها شما را در خود نگه می دارد. با این وجود پیشنهاد می دهیم که حمام ترکی هتل را هم از دست ندهید.کمی هم از هتل بیرون بروید! ساحل مرمرلی در 600 متری شما قرار گرفته است. کمی پیاده روی تا ساحل و تماشای محله مراد پاشا، از جاذبه های دیگر این شهر تفریحی و لوکس است.
  • آدرس: Kazim Ozalp Cad. No: 55, 07000 Antalya, Turkey

هتل اورنج پارک آنتالیا، با اسکله صخره ای

و باز هم یکی دیگر از هتل های 4 ستاره آنتالیا که با امکاناتی که دارد شما را شگفت زده می نماید. اگر از آن دسته افرادی هستید که شنا در سواحل صخره ای و آب های فیروزه ای آنتالیا را به شنا در استخر ترجیح می دهید، این هتل مناسب شماست. هتل اورنج پارک (Orange Park Hotel) را می توان ارزان ترین هتل 4 ستاره آنتالیا دانست. هتلی که پلاژ و سکویی در کنار صخره های آنتالیا در نزدیکی خود دارد. هر مسافری می تواند روی اسکله چوبی ساختمان هتل و رو به اقیانوس نشسته و سفارش انواع غذاهای ترکی را دهد. این هتل استخری روباز هم دارد تا اگر فصل شنا نبود، مهمانان از آن استفاده نمایند. پس مهم نیست که بهترین زمان سفر به آنتالیا را ندانید. هر زمان که به این شهر سفر کنید، می توانید تن خود را به آب بزنید.فضای بیرونی هتل، چنان جذاب و گیراست که عموما هیچ گردشگری ساعت های حضورش در این شهر را در اتاق نمی گذراند. صبحانه هتل رایگان بوده و برای بازدید از جاذبه های معروف شهر، دسترسی به ون خواهید داشت.
  • آدرس: sirinyali Mahallesi - 1538 Sokak Eski Lara Yolu No:19 - Merkez - Antalya
  • فرق هتل های All با Uall چیست؟
هر دوی این هتل ها تمام وعده های صبحانه، ناهار و شام را به صورت رایگان به مهمانانشان ارائه می دهند. با این تفاوت که هتل های UALL این خدمات را شبانه روزی دارند اما هتل های ALL تنها تا ساعت 12 شب تحویل غذا دارند.تمام هتل هایی که با عنوان بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا به شما معرفی کردیم، می تواند انتخاب هر مسافری باشد. اگر هتلی را در این مجموعه انتخاب کردید، پیشنهاد می دهیم که برای قیمت هتل آنتالیا به سایت رزرو آنلاین هتل آنتالیا خبرنگاران مراجعه کنید. اگر تجربه و لذت اقامت در این هتل ها یا دیگر هتل های آنتالیا را دارید، با دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4664

به "قیمت های شگفت انگیز در بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت های شگفت انگیز در بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید