تور مقرون به صرفه ترکیه: تور ترکیه مقرون به صرفه: تور ترکیه: تور ترکیه: معرفی هتل 4 ستاره ماربل در کوش آداسی

به گزارش کنفرانس هکا، هتل ماربل کوش آداسی | Marbel Hotel Kusadasi

تنها 3 کیلومتر دورتر از دریا و در مرکز شهر کوش آداسی، هتل ماربل قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به استخر، تراس، اتاق های تجهیز شده و … اشاره کرد. در رستوران هتل، غذاهای ترکی و همه نوع غذاهای بین المللی را می توانید، امتحان کنید. در ادامه، همراه خبرنگاران باشید تا با هتل ماربل کوش آداسی (Marbel Hotel) و تمام خصوصیات رفاهی، امکانات تفریحی و فاصله آن با جاذبه های شهر آشنا شوید.

تور مقرون به صرفه ترکیه: تور ترکیه مقرون به صرفه: تور ترکیه: تور ترکیه: معرفی هتل 4 ستاره ماربل در کوش آداسی

برترین تجربه سفر را با تور مقرون به صرفه ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی سرگرمی دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همواره در فکر شما خواهد ماند.

برترین تجربه سفر را با تور ترکیه مقرون به صرفه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی سرگرمی دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همواره در فکر شما خواهد ماند.

برترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی سرگرمی دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همواره در فکر شما خواهد ماند.

برترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی سرگرمی دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همواره در فکر شما خواهد ماند.

خدمات رفاهی هتل ماربل کوش آداسی

اینترنت در تمام محوطه های هتل از جمله لابی، رستوران ها و اتاق ها به صورت رایگان در دسترس است. این هتل با پرداخت هزینه مجزا، امکان ترانسفر فرودگاهی و شهری را برایتان آماده کرده است. اگر بخواهید می توانید یک ماشین از اینجا اجاره کنید و از پارکینگ رایگان آن استفاده کنید. در بخش پذیرش می توانید از خدمات 24 ساعته استفاده کنید و در مواقع ضروری چمدان هایتان را در انبار بخش پذیرش بگذارید.

نظافت روزانه در هتل به صورت رایگان انجام می گیرد. امکانات کامل برای مهمانان کم توان و ناتوان نیز در اینجا وجود دارد و همچنین اتاق هایی برای خانواده ها تعبیه شده است. به امکانات این هتل، آسانسور و راهنمای تور هم اضافه کنید. برای مهمانان سالن آرایش مردانه و زنانه نیز فراهم شده است.

کارمندان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند و ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 است.

امکانات سرگرمیی هتل ماربل کوش آداسی

در هتل ماربل امکانات بسیار زیادی برای سرگرمیات، ورزش و استفاده بهینه از هتل وجود دارد. این هتل یک استخر برای بزرگسالان و همچنین یک استخر برای بچه ها مهیا کرده است. استفاده از باشگاه بدنسازی هتل رایگان است اما اگر بخواهید از حمام ترکی و سونا استفاده کنید، باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

جایگاه های ساحلی به همراه چتر آفتابی نیز از دیگر امکاناتی است که در ساحل برای استفاده مهمانان آماده گشته است. البته اگر نمی خواهید به ساحل بروید، این نکته را بهتر است بدانید که، در استخر هتل نیز تخت ها و چترهای آفتابی فراهم شده است. از دیگر سرگرمیات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک کتابخوانه که در آن می توانید به کارهایتان بپردازید و کتاب بخوانید.
  • در هتل ورزش محبوب دارت را امتحان کنید.
  • سالن پینگ پونگ نیز برای مهمانان وجود دارد.
  • اگر اهل تنیس هستید، این ورزش نیز برای شما مهیا گشته است.

رستوران هتل

هتل ماربل کوش آداسی یک رستوران دارد اما همین یک رستوران تمام وعده های غذایی را پوشش می دهد. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز برای شما مهیاست و همچنین در صورتی که شرایط آب و هوایی مناسب باشد می توانید غذایتان را در فضای آزاد میل کنید.

امکانات اتاق های هتل

یکی از ویژگی های اتاق های هتل ماربل کوش آداسی این است که همه آن ها دارای بالکن یا تراس می باشند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت هستند و قابلیت کنترل دمای هوا در آن ها وجود دارد. وای فای رایگان در اتاق ها موجود است و همچنین یخچال کوچک و تلفن هم در اینجا دیده می شوند. گاوصندوق، سشوار و لوازم حمام از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند. اگر نوزاد دارید، تخت کودک و یا گهواره در اختیارتان به صورت رایگان قرار خواهد گرفت.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق استاندارد دبل یا تویین: این اتاق ها 18 متر هستند که بسته به رزرو شما یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره دارند.
  • اتاق های تودرتو: 30 متر فضای این اتاق هاست که بسیار مناسب خانواده ها می باشد. می توانند دو تخت دونفره و یا چهار تخت تک نفره داشته باشند.
  • اتاق اکونومی دبل یا تویین: این اتاق ها 15 متر هستند و یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره دارند.
  • اتاق خانواده: 25 متر هستند که یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره دارند.
  • اتاق تریپل: مساحت این اتاق ها 18 متر است که 3 تخت تک نفره دارند.

فاصله هتل با جاذبه های کوش آداسی

  • ترمینال اتوبوس کوش آداسی: 200 متر تنها با این ترمینال فاصله دارید که می توانید طی 5 دقیقه پیاده روی به آن جا برسید.
  • بازار بزرگ کوش آداسی: 5 کیلومتر با هتل فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید 8 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس نیز گزینه بعدی است که بعد از 21 دقیقه شما را می رساند، البته نیم ساعته نیز می توانید پیاده به آن جا بروید.
  • ساحل بانوان: 6 کیلومتر فاصله تا آن جا می باشد که با تاکسی 8 دقیقه ای و پیاده نیم ساعته به این ساحل می رسید.
  • قلعه کوش آداسی: 2 کیلومتر از شما دورتر است. اگر پیاده بروید 35 دقیقه در راه خواهید بود. البته تاکسی نیز شما را را 8 دقیقه ای می رساند.
  • پارک آبی آکوا آدالند: 8 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی بعد از 15 دقیقه به آن جا خواهید رسید.
  • آکوا فانتاسی آکواپارک: 9 کیلومتر است که با تاکسی 18 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • : 15 کیلومتر است که با تاکسی 22 دقیقه ای به این جاذبه می رسید.
  • : 16 کیلومتر می باشد که از طریق تاکسی 30 دقیقه ای به این جاذبه می رسید.
  • : 16 کیلومتر است که از طریق تاکسی 30 دقیقه ای خواهید رسید.
  • فاصله تا فرودگاه میلاس: حدودا 55 کیلومتر با این فرودگاه فاصله دارید که 1 ساعت و 5 دقیقه با تاکسی در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: 3 کیلومتر نیز با این فرودگاه فاصله دارید که حدودا 1 ساعت و 40 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ماربل کوش آداسی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Taslidag Mevkii Soke Yolu AdaliogluLI Sit. Otogar Yani No:12 Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13636

به "تور مقرون به صرفه ترکیه: تور ترکیه مقرون به صرفه: تور ترکیه: تور ترکیه: معرفی هتل 4 ستاره ماربل در کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مقرون به صرفه ترکیه: تور ترکیه مقرون به صرفه: تور ترکیه: تور ترکیه: معرفی هتل 4 ستاره ماربل در کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید