لزوم ایجاد ساز و کار ارزیابی مستمر مراکز پژوهشی دانشگاه تهران

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس دانشگاه تهران گفت: باید برنامه ریزی صورت گیرد تا ساز و کار ارزیابی مستمر مراکز و موسسات پژوهشی این دانشگاه طراحی و اجرا گردد.

لزوم ایجاد ساز و کار ارزیابی مستمر مراکز پژوهشی دانشگاه تهران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی در نشست سالانه رئیس دانشگاه تهران با مدیران مراکز و موسسات پژوهشی این دانشگاه ضمن بیان سیاست های دانشگاه در ارتباط با مراکز و موسسات پژوهشی به نقش و صندلی اثرگذار آنها پرداخته و آسیب های پیش رو را برشمرد.

وی با بیان اینکه خاتمه نامه ها و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردارند، اضافه کرد: مدیران مراکز و موسسات پژوهشی دانشگاه باید ضمن ارتباط مستمر با صنعت و جامعه، مسائل و مسائل آنها را درک و در جهت ارائه راه چاره برای آنها گام بردارند.

رئیس دانشگاه تهران همچنین از حوزه پژوهشی این دانشگاه خواست سازوکار ارزیابی مستمر مراکز و موسسات پژوهشی را طراحی و اجرا نمایند.

محمد رحیمیان معاون پژوهشی دانشگاه تهران نیز در این جلسه به ظرفیت های موسسات نوع سوم دانشگاه اشاره نمود و گفت: توسعه این موسسات از اولویت های حوزه پژوهشی این دانشگاه است.

در این نشست، درخصوص ایجاد شبکه موسسات پژوهشی دانشگاه های عضو AUAP، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و تبادل استاد و دانشجو، ارتباط مستمر با رویکرد نهاد سازی و فعالیت های بلند مدت، استفاده از ظرفیت دانشگاه های عضو اتحادیه در پروژه های بین المللی، توجه به حوزه علوم انسانی و اجتماعی در ارتباط با اتحادیه و توسعه همکاری های بین المللی به وسیله مشارکت دانشگاه های خارجی عضو اتحادیه با مراکز و موسسات پژوهشی دانشگاه بحث و گفتگو شد.

انتهای پیغام/

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2082

به "لزوم ایجاد ساز و کار ارزیابی مستمر مراکز پژوهشی دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ایجاد ساز و کار ارزیابی مستمر مراکز پژوهشی دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید