لاغری سریع با آب سبزیجات

به گزارش کنفرانس هکا، اگر از امتحان کردن رژیم های مختلف ناامید شده اید و نتیجه مطلوبتان را نگرفته اید، پیشنهاد ما این است که حتما روش بی دردسر و کم هزینه لاغری با آب سبزیجات را امتحان کنید.

لاغری سریع با آب سبزیجات

نوشیدن آب سبزیجات مزایای فراوانی برای سلامتی دارد. سبزیجات مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می کنند و با فرایندی جادویی، کل اعضای بدن را سم زدایی می کنند. پیشنهاد می کنیم یکی از نوشیدنی های زیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. قول می دهیم سوخت و ساز بدن تان بهبود یابد، چربی بدن تان کاهش یابد و قند خون شما در شرایط مناسبی تنظیم شود. با مطالعه این مطلب خبرنگاران با خواص چند نوشیدنی گیاهی خوشمزه آشنا شوید و لاغری با آب سبزیجات را تجربه کنید.

1. آب هویج

آب هویج منبعی بسیار غنی از مواد معدنی است. فیبر موجود در آن با جلو گیری از تجمیع چربی، فرایند هضم غذا را سرعت می بخشد. هویج ویتامین های فراوانی دارد که علاوه بر بینایی، سلامت مو و ناخن ها را هم تضمین می کند. با نوشیدن یک لیوان آب هویج بلا فاصله قبراق می شوید، قند خون تان تنظیم و سموم بدن تان دفع می شود. اگر می خواهید اندامی متناسب داشته باشید، حتما آب هویج را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

2. آب خیار

آیا می دانید ٪95 خیار از آب تشکیل شده و منبع غنی پتاسیم است؟ با نوشیدن آب خیار، آب بدن تان همیشه تامین است و سوخت و ساز بدن تان شتاب می گیرد. به همین دلیل، نوشیدن آب خیار در کاهش وزن بسیار موثر است. آب خیار تمام چربی ها را هم تجزیه و سموم بدن را دفع می کند. همچنین آب خیار اسید معده را تنظیم و از ایجاد زخم معده جلو گیری می کند.

3. آب چغندر

آب چغندر فیبر بالایی دارد؛ به همین دلیل، ضمن تامین موادمغذی، شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد. اگر قصد کاهش وزن دارید و سبک زندگی سالمی می خواهید، ورزش کردن ضروری است. آب چغندر استقامت بدن شما را برای ورزش کردن افزایش می دهد و شرایط فیزیکی شما را تقویت می کند. مزیت بزرگ دیگر این نوشیدنی افزایش سطح هموگلوبین خون است. اگر کم خونی یا فقر آهن دارید، حتما آب چغندر را امتحان کنید.

4. آب کرفس

اگر قصد لاغری با آب سبزیجات را داشته باشید، حتما یکی از توصیه هایی که به شما می شود مصرف آب کرفس است. کرفس علاوه بر تامین آب مورد نیاز بدن، گوارش شما را نیز تنظیم می کند. این نوشیدنی مانند داروی ادرار آور عمل می کند و از سلولیت جلوگیری می کند. کرفس سبزی محبوب بسکمک از افراد است، چون کم کالری است و به شما کمک می کند آب اضافی بدن را دفع کنید! کرفس فشار خون شما را هم کنترل می کند و ضد نفخ است.

5. آب کدو سبز

96٪ از وزن کدو سبز را آب تشکیل می دهد؛ به همین دلیل، در کاهش اشتها موثر است و برای رژیم شما بسیار مفید است. این نوشیدنی سرشار از آهن، پتاسیم و بسکمک دیگر از مواد مغذی است. همچنین آب کدو قند خون شما را کنترل می کند، بدن تان را شاداب نگه می دارد و از یبوست جلوگیری می کند. شک نکنید برای لاغری با آب سبزیجات ، یکی از بهترین پیشنهادها آب کدو سبز است.

6. آب کلم بروکلی

اگر می خواهید تناسب اندام و لاغری با آب سبزیجات را تجربه کنید، یکی از بهترین انواع نوشیدنی ها، آب کلم بروکلی است. مزایای مصرف کلم بروکلی آن قدر بالا ست که توصیه می کنیم به طور مرتب مصرفش کنید. کلم بروکلی سم زدا ست و با تسهیل سوخت و ساز بدن به تناسب اندام شما کمک می کند. همچنین ویتامین های فراوان کلم بروکلی در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر به سزایی دارد، از فشار خون پیشگیری می کند و برای سلامت مغز و کلیه هم مفید است.

پیشنهاد مطالعه: برای داشتن اندامی متناسب، تناسب اندام و جلوگیری از پرخوری را مطالعه کنید.

شما چه نوشیدنی دیگری با سبزیجات می شناسید که برای لاغری و تناسب اندام مفید است؟ نظرات خود را با ما و خوانندگان خبرنگاران در میان بگذارید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8841

به "لاغری سریع با آب سبزیجات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاغری سریع با آب سبزیجات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید