قهرمانی تیم کاتا ایران در آسیا

به گزارش کنفرانس هکا، تیم کاتا جودو ایران با کسب دو نشان طلا و سه نقره قهرمان قاره کهن شد.

قهرمانی تیم کاتا ایران در آسیا

به گزارش خبرنگاران، پیکارهای کاتا قهرمانی قاره کهن با حضور هشت کشور به میزبانی کشور تایلند برگزار گشت و در خاتمه دلاورمردان جودو کشورمان با پنج مدال رنگارنگ به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافتند.

بر اساس این گزارش تیم کشورمان با کسب دو نشان طلا در ناگه نو کاتا و کاتامه نوکاتا و سه نقره در گوشین جوتسو، جونوکاتا و کیمه نو کاتا بر بام آسیا ایستاد، ژاپن با دو طلا و یک نقره نایب قهرمان شد، تایلند با یک طلا و یک برنز سوم شد.

در ناگه نو کاتا دلاورمردان کاتا کشورمان فتح الله عزیزی و حمیدرضا کریمی با 408 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستادند، ویتنام با 392.5 امتیاز نایب قهرمان شد، هنگ کنگ با 382.5 امتیاز در جای سوم نهاده شد و مالزی با 360.5 امتیاز چهارم شد.

درکاتامه نو کاتا دلاورمردان کاتا کشورمان فخرالدین رضایی و مهدی عظیمی با 422 امتیاز قهرمان شدند، ژاپن با 417.5 متیاز نایب قهرمان شد، تایلند با 394.5 امتیاز در جای سوم نهاده شد و ویتنام با 388.5 امتیاز چهارم شد.

در گوشین جوتسو تیم ژاپن با 566.5 امتیاز قهرمان شد، نمایندگان کاتا کشورمان محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی با 556.5 امتیاز به نشان نقره دست یافتند، ویتنام با 515 امتیاز در جای سوم نهاده شد و هنگ کنگ با 442 امتیاز چهارم شد.

در جونوکاتا تیم تایلند با 407 امتیاز قهرمان شد، نمایندگان کاتا کشورمان مهدی محمدی درواری و سیدسینا موسوی با 399.5 امتیاز به نشان نقره دست یافتند، ویتنام با 395.5 امتیاز در جای سوم نهاده شد و هنگ کنگ، ماکائو و مالزی به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

در کیمه نو کاتا تیم ژاپن با 532 امتیاز قهرمان شد، نمایندگان کاتا کشورمان محمدرضا خسروی و پوریا نجار نامقی با 508 امتیاز به نشان نقره دست یافتند، چین تایپه با 458 امتیاز در جای سوم نهاده شد.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7517

به "قهرمانی تیم کاتا ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی تیم کاتا ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید