صعود تیم ملی هندبال ساحلی ایران به نیمه نهایی

به گزارش کنفرانس هکا، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در آخرین دیدارش در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل عمان باخت و به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی رسید.

صعود تیم ملی هندبال ساحلی ایران به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، ساحلی بازان هندبال ایران در آخرین بازی دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا در چین با نتیجه 2 بر 1 مقابل عمان مغلوب شدند.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران که پیش از این در مرحله گروهی چهار پیروزی مقابل ژاپن، تایلند، عربستان و پاکستان داشت اکنون با شکست برابر عمان به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.

تیم ایران باید در مرحله نیمه نهایی روز شنبه اول تیرماه ساعت 12:15 به وقت ایران مقابل تیم ملی قطر قهرمان چهار دوره رقابت های هندبال ساحلی آسیا قرار بگیرد.

هفتمین دوره از رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا از 25 خرداد به میزبانی چین شروع شد و تا اول تیرماه ادامه دارد. تیم ملی هندبال ساحلی ایران در گروه دوم با عمان، تایلند، پاکستان، ژاپن و عربستان هم گروه بود که در همه دیدارها به جز مقابل عمان پیروز شد. تیم ایران و عمان وارد مرحله نیمه نهایی شدند.

در گروه نخست نیز قطر، ویتنام، چین تایپه، افغانستان، اندونزی و فیلیپین قرار دارند. قطر و ویتنام از گروه اول به نیمه نهایی رسیدند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8401

به "صعود تیم ملی هندبال ساحلی ایران به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تیم ملی هندبال ساحلی ایران به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید