قدرت های اول اروپا چه بازیکنانی را می خواهند؟

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، در فصل جابجایی بیشتر اخبار رسانه ها درباره خرید و فروش بازیکنان است. در شرایطی که تا همینجا هم جابه جایی های زیادی صورت گرفته، اما هنوز تیم ها و بازیکنانی به هم نسبت داده می شوند. در این مطلب به بازیکنان مد نظر برخی از تیم ها اشاره می کنیم.

قدرت های اول اروپا چه بازیکنانی را می خواهند؟

تیم فوتبال بارسلونا یکی از تیم های فعال در جابجایی است و در این بازار به نیمار، جونیور فیرپو و گوئررو نسبت داده شده است.

یکی دیگر از تیم هایی که بیش از باقی نامش در جابجایی مطرح است، منچسترسیتی است که در بازار جابجایی این فصل مگیره، کولیبالی، کانسلو و ناتان ایک به آن نسبت داده شدند.

پاری سن ژرمن دیگر تیمی است که همیشه نامش در جابجایی مطرح است و بازیکنان بزرگی را به خدمت می گیرد. این فصل هم این تیم به دنبال جذب دوناروما، کوتینیو، دمبله، نیکولاس پپه و راکیتیچ است و البته احتمالاً خروجی بزرگ این تیم هم نیمار خواهد بود.

بایرن مونیخ یکی از تیم های آرام در این دوره بوده است و تا اینجا لروی زانه، دمبله، مارک روکا و لوسلسو به آن نسبت داده شده است.

لیورپول، قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان به دنبال بازگرداندن کوتینیو و خرید نیکولاس پپه و آسنسیو است.

اتلتیکومادرید که گریزمان را از دست داده به دنبال جذب خامس رودریگس و کریستین اریکسن است که البته به احتمال زیاد تنها یکی از این دو بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

یوونتوس، غول ایتالیایی می خواهد پوگبا و زانیولو را به خدمت گیرد تا در کنار رونالدو قرارشان دهد و بتواند تیمی برای رقابت در لیگ قهرمانان آماده کند.

آخرین تیمی که به آن خواهیم پرداخت رئال مادرید است که طبق ادعای مطبوعات به دنبال جذب پوگبا، اریکسن و فان دبیک است.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4358

به "قدرت های اول اروپا چه بازیکنانی را می خواهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت های اول اروپا چه بازیکنانی را می خواهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید