قاطعیت ناجا در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا، اجرای پیروز طرح مستلزم مشارکت مردم است

به گزارش کنفرانس هکا، فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا که مطالبه عمومی است مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز می باشد البته نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می نماید.

قاطعیت ناجا در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا، اجرای پیروز طرح مستلزم مشارکت مردم است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین اشتری با اشاره به اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، با اعلام تشدید محدودیت های تردد از شهروندانی که برای سفر برنامه ریزی نموده اند، خواست سفر خود را لغو نمایند.

وی با بیان اینکه در این طرح فقط ساکنان شهر ها اجازه ورود را خواهند داشت، گفت: مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهر ها را دارند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بر مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع تر آن ها به شهرهایشان تاکید نمود و گفت: ازاین عزیزان می خواهیم در اولین فرصت به محل سکونت خود بازگردند.

فرمانده ناجا به محدودیت سفر های برون شهری اشاره و اعلام کرد: کلیه سفر های برون شهری قطع می گردد البته خودرو های نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

سردار اشتری بر فعالیت واحد های صنفی نظیر نانوایی های، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی و ... که مایحتاج ضروری و احتیاج اولیه مردم را عرضه می نمایند، تاکید و توضیح داد: این صنوف هرگز تعطیل نمی شوند و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه لیست صنوفی که باید حتماً تعطیل گردد، تهیه شده و تا انتها طرح اجازه فعالیت ندارد، اعلام نمود: فعالیت صنوفی که خدمت رسانی آن ها به مردم در حد ضرورت است، بر عهده استانداری ها گذاشته شده است.

سردار از توقیف خودرو، جریمه راننده و پلمب واحد های صنفی در صورت تخلف از قوانین خبرداد و گفت: در صورتی که رانندگان خودرو ها که ورود آن ها به شهر های غیر محل سکونت ممنوع شده است، به این شهر ها وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودرو های آن ها توقیف و 500 هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: رانندگان خودرو های متخلف پس از ثبت تخلف، به شهر محل سکونت خود بازگردانده می شوند؛ مراحل بعدی جریمه و توقیف در شهر محل سکونت انجام خواهد شد.

سردار اشتری اعلام کرد: اصنافی که از این مقررات تخلف نمایند برابر قانون محل کسب آن ها پلمب خواهد شد.

فرمانده ناجا در سرانجام گفت: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز می باشد البته نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می نماید.

شایان ذکر است، امروز سردار اشتری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با کلیه فرماندهان مرزبانی کشور در مورد اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرز ها و ارائه خدمات به مرزنشینان، دستورات لازم را صادر کردند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9475

به "قاطعیت ناجا در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا، اجرای پیروز طرح مستلزم مشارکت مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاطعیت ناجا در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا، اجرای پیروز طرح مستلزم مشارکت مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید