فیس بوک و اینستاگرام از دسترس کاربران خارج شدند

به گزارش کنفرانس هکا، از دقایقی پیش دو شبکه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام از دسترس کاربران خارج شده و به روزرسانی نمی شوند. درواقع کاربران نمی توانند صفحات خود را در این شبکه های اجتماعی بازدید نمایند.

فیس بوک و اینستاگرام از دسترس کاربران خارج شدند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بعضی از کاربرانی که قصد آنالیز صفحات خود را داشتند با این پیغام روبرو شدند کهمتاسفیم، بعضی موارد درست به نظر نمی رسند، لطفا دقایقی دیگر دوباره کوشش کنید. بعضی دیگر نیز این پیغام را دیدند که برنامه ها برای تعمیر و نگهداری در دست آنالیز است.

بر این اساس اگر شما هم از ساعات عصر تا کنون با مسائلی در بازدید از صفحات خود رو به رو شده اید، ضروری است بدانید تنها نیستید و بسیاری از کاربران دیگر نیز با این مشکل روبروند.

با توجه به اطلاعات مندرج در وب سایت Down Detecter، فیس بوک و برنامه نمایش عکس آن یعنی اینستاگرام در سیستم عامل های مختلف با مشکل روبرو شده است. بعضی از کاربران در توییتر اعلام نموده اند که آنها پیغامی دریافت نموده اند که دو برنامه مذکور به علت بعضی مسائل موقتا از دسترس خارج می شوند.

این مشکل باعث شده بازار شایعات در توییتر به شدت داغ گردد و حتی بعضی از افراد بگویند که توییتر هک شده است. با این وجود، این نخستین باری نیست که فیس بوک با چنین مسئله ای روبرو می گردد و پیش از این و در ماه نوامبر نیز فیس بوک برای 40 دقیقه برای یک آزمون موقت از دسترس خارج شد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2322

به "فیس بوک و اینستاگرام از دسترس کاربران خارج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک و اینستاگرام از دسترس کاربران خارج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید