فوتبال دنیا، چلسی - لیورپول؛ راند دوم مچ اندازی قدرتمندان

به گزارش کنفرانس هکا، فوتبال دنیا - به فاصله چند روز پس از برتری چلسی در آنفیلد، این بار استمفورد بریج صحنه نبرد تیم های اول و سوم لیگ برتر انگلیس است.

فوتبال دنیا، چلسی - لیورپول؛ راند دوم مچ اندازی قدرتمندان

به گزارش خبرنگاران، پس از به صدا درآمدن سوت سرانجام بازی لیورپول و چلسی در دور سوم جام اتحادیه انگلیس، صدرنشین لیگ برتر انگلیس نقشه هایش را برای دریافت انتقام از چلسی قدرتمند در بازی ساعت 19 شنبه در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس آماده کرد؛ نبردی که در استادیوم خانگی چلسی انجام می گردد و حساسیت خاصی دارد.

پا به پا تا هفته پنجم

برتری 2 بر یک چلسی با گل رویایی ادن ازار در دور سوم جام اتحادیه در خانه لیورپول، اولین شکست فصل رقیب پس از 7 پیروزی متوالی در همه رقابت های فصل جاری فوتبال اروپا را رقم زد. قرمزهای آنفیلد برای سومین بار در طول تاریخ شان هر 6 بازی ابتدایی لیگ را برده اند و اگر این بار هم پیروز شوند، بهترین آغاز همه دوران ها را برای خودشان رقم خواهند زند اما برای تحقق این خواسته کار دشواری در پیش دارند. چلسی مائوریتزیو ساری تا سرانجام هفته پنجم پا به پای لیورپول پیش می رفت و تنها تساوی مقابل وستهام آ ن ها را 2 امتیاز از تیم یورگن کلوپ عقب انداخت؛ 2 امتیازی که می تواند با پیروزی در بازی شنبه جبران گردد و چلسی را بار دیگر در صدر بنشاند. در حال حاضر لیورپول با 18 امتیاز اول و چلسی با 16 امتیاز سوم هستند.

غایبان بازی

بزرگترین نگرانی لیورپول، غیبت فن دایک، مدافع میانی قدرتمندش است. او در رویارویی قبلی 2 تیم آسیب دید و به احتمال زیاد به این جدال کلیدی نمی رسد. در چلسی هم احتمال غیبت رودیگر وجود دارد.

رویارویی های قبلی

در 180 بازی قبلی، سهم لیورپول 77 پیروزی و سهم چلسی 63 برده بوده و 40 بازی هم با تساوی سرانجام یافته است.

نکات کلیدی

لیورپول در صورت پیروزی به اولین تیم برنده 7 بازی اول فصل در تاریخ لیگ برتر تبدیل می گردد.

چلسی می رود تا برای اولین بار در طول تاریخش در فاصله 4 روز در خانه و خارج از خانه مقابل لیورپول به برتری برسد.

این 2 تیم با 10 بار رویارویی در لیگ قهرمانان اروپا، رکورددار بیش ترین بازی بین 2 تیم انگلیسی در رقابت های اروپایی هستند.

ترکیب احتمالی

چلسی: کپا، لوئیس، آسپلیکوئتا،آلونسو،کیهیل، کانته، ژورگینیو،کواچیچ، ژیرو، ویلیان و ازار

لیورپول: آلیسون، لاورن، رابرتسون، آرنولد، متیپ، فینالدوم، هندرسون، صلاح، مانه، فرمینو و شکیری جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 792

به "فوتبال دنیا، چلسی - لیورپول؛ راند دوم مچ اندازی قدرتمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، چلسی - لیورپول؛ راند دوم مچ اندازی قدرتمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید