فوتبال دنیا، عذرخواهی آنتونیو والنسیا به خاطر لایک کردن پستی در اینستاگرام علیه مورینیو!

به گزارش کنفرانس هکا، فوتبال دنیا - آنتونیو والنسیا به دلیل ابراز علاقه به پستی علیه ژوزه مورینیو در فضای مجازی، عذرخواهی کرد.

فوتبال دنیا، عذرخواهی آنتونیو والنسیا به خاطر لایک کردن پستی در اینستاگرام علیه مورینیو!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، آنتونیو والنسیا، کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد با لایک کردن پست یکی از طرفداران این تیم پس از تساوی بدون گل شیاطین سرخ مقابل تیم والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا، جنجال ساز شد اما خیلی زود بابت این حرکت خود عذرخواهی کرد و شرح داد.

در پستی که که والنسیا لایک نموده بود آمده است:من حتی از نتیجه این بازی متعجب نیستم. من همیشه منتظر تماشای بازی های تیم مان هستم اما این اواخر مورینیو تماشای بازی ها را برای ما به مجازات تبدیل نموده است. یکسری چیزها باید عوض شوند. وقت آن گردیده است که مورینیو برود.

تصورمی شد که این مدافع اکواردوی با علاقه نشان دادن به این پست، به جمع دشمنان داخلی آقای خاص همچون پل پوگبا و الکسیس پیوسته اما او خیلی زود سوء تفاهم های به وجود آمده را رفع کرد و با انتشار پستی در صفحه شخصی اش موضع خود را در قبال مورینیو تعیین کرد. آنتونی والنسیا: صد درصد پشت مورینیو هستم

آنتونیو والنسیا در این پست نوشته است: دیروز من در اینستاگرام پستی را بدون آنکه متن کنار تصویرش بخوانم را لایک کردم. اینها دیدگاه ها من نیستند و بابت کارم عذرخواهی می کنم. من کاملاً حامی سرمربی و هم تیمی هایم هستم. ما داریم تمام کوشش مان را می کنیم تا در نتایج مان پیشرفت حاصل گردد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 848

به "فوتبال دنیا، عذرخواهی آنتونیو والنسیا به خاطر لایک کردن پستی در اینستاگرام علیه مورینیو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، عذرخواهی آنتونیو والنسیا به خاطر لایک کردن پستی در اینستاگرام علیه مورینیو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید