فروش گلکسی اس 20 اولترا تا به امروز بیش از انتظار بوده است!

به گزارش کنفرانس هکا، اینطور که به نظر می رسد، بر خلاف انتظارات، قدرتمندترین و البته گران ترین پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 اولترا توانسته بیشترین سهم از بازار را در بین پرچم داران سری اس 20 از آن خود کند!

فروش گلکسی اس 20 اولترا تا به امروز بیش از انتظار بوده است!

با شیوع ویروس کرونا، نه تنها زمان عرضه بعضی از گوشی ها به تعویق افتاد، بلکه آن محصولاتی که قبل از آن هم عرضه شدند در فروش به شدت به مشکل برخوردند و سری اس 20 نیز یکی از آن هاست. البته بجز اس 20 اولترا!

انتظار می رفت با قابلیت های فوق العاده سخت افزاری و نرم افزاری که سری اس 20 برای کاربران به ارمغان می آورند، کاربران نسخه ساده یا پلاس آن را بیشتر از نسخه اولترا خریداری نمایند چون هم پشتیبانی از نمایشگر 120 هرتزی، هم پردازنده و اینترنت 5G و هم دوربین با قابلیت فیلم برداری 8K در هر سه محصول حضور داشت و انتظار نمی رفت قابلیت عظیم نمایی 100 برابری دیجیتال و 4 برابری اپتیکال آنقدر جذاب باشد که کاربران تا این اندازه به بهترین مدل این سری تمایل داشته باشند!

آیا دوربین گلکسی اس 20 اولترا می تواند جایگزین دوربین DSLR گردد؟

البته پیش تر نیز شنیده بودیم این مدل در فروش، شرایط بهتری از دو سری دیگر دارد. هرچند به طور کلی فروش سری اس 20 اصلا مطابق نقشه سامسونگ پیش نرفت، اما مدل اولترا از طرفی دیگر برخلاف انتظارات ظاهر شد! با توجه به گفته یکی از تامین نمایندگان، سامسونگ فراوری دوربین های 12 مگاپیکسلی فوق عریض پنل پشتی و 40 مگاپیکسلی سلفی اس 20 اولترا را به شدت افزایش داده و خب همین مسئله به خوبی نشان دهنده تقاضای بالا برای این گوشی است!

قبل از عرضه این گوشی ها، کمتر کسی چنین آینده ای را برای آن ها پیش بینی می کرد. بسیاری از تحلیل گران معتقد بودند کاربران به خاطر ارزش بالای دو مدل ساده و پلاس در ازای قیمتی که برایشان پرداخت می گردد، بیشتر به سمت خرید آن ها تمایل نشان می دهند اما به نظر می رسد ارزش خرید در رابطه با سری اس 20 اصلا برای کاربران مهم نبوده و اس 20 اولترا با برچسب قیمتی 1400 دلار تا اینجای کار توانسته با قدرت پیش برود.

مقایسه دوربین هواوی P40 پرو، P30 پرو، گلکسی اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس

منبع: gsmarena

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9815

به "فروش گلکسی اس 20 اولترا تا به امروز بیش از انتظار بوده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گلکسی اس 20 اولترا تا به امروز بیش از انتظار بوده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید