فرایند صدور مجوز اماکن گردشگری بین راهی کرمانشاه تسهیل شد

به گزارش کنفرانس هکا، به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه و حمایت های استاندار، شرایط صدور مجوز اماکن گردشگری منفرد بین راهی فراهم شد.

فرایند صدور مجوز اماکن گردشگری بین راهی کرمانشاه تسهیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قاری مدیر کل میراث فرهنگی این استان امروز چهارشنبه 10 بهمن 97 با اعلام این خبر اضافه کرد: با درایت و تدبیر استاندار کرمانشاه موضوع صدور اماکن منفرد گردشگری بین راهی استان حل شده و سرمایه گذاران می توانند اماکن مختلف گردشگری و رستوران های بین راهی منفرد بمنظور توسعه گردشگری در استان ایجاد نمایند.

او ادامه داد: قبل از این شرایط، می بایست به وسیله مجتمع های خدمات بین راهی با محدودیت های مختلف اقدام کرد که توانستیم در راستای سرمایه گذاری بیشتر و ایجاد اشتغال پایدار این شرایط را تسهیل کنیم.

قادری در ادامه گفت: توسعه اماکن گردشگری در استان کرمانشاه موجب می گردد که مسافران ورودی به استان راحت تر بتوانند از خدمات و امکانات رفاهی در شهرستان ها بهره مند شوند و این خود اشتغال را برای جوانان جویای کار فراهم خواهد نمود.

او ظرفیت های استان در حوزه گردشگری را بالا دانست و اضافه کرد: در صورت تقویت اماکن گردشگری و سیاحتی اقامتی، می توان زمینه جذب گردشگران بیشتری را در استان فراهم کرد.

maeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4913

به "فرایند صدور مجوز اماکن گردشگری بین راهی کرمانشاه تسهیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند صدور مجوز اماکن گردشگری بین راهی کرمانشاه تسهیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید