فتحی: مطالبات خانواده پورحیدری و حجازی را به زودی پرداخت می کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، سرپرست باشگاه استقلال گفت: مطالبات خانواده های مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری را به زودی پرداخت می کنیم.

فتحی: مطالبات خانواده پورحیدری و حجازی را به زودی پرداخت می کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فتحی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: در آستانه بازی با السد قطر، استقلال کاملا منسجم و متحد و یکدل برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران به میدان می رود و طرفداران مطمئن باشند از جان و دل برای موفقیت تیم خواهیم جنگید.

وی در مورد دیدارش با خانواده مرحوم منصور پورحیدری توضیح داد: احترام و تکریم بزرگان و پیشکسوتان ورزش و بخصوص فوتبال و این دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس)، تأکید همیشگی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بوده است و انشاءالله به زودی مطالبات باقیمانده مرحوم پورحیدری و همین طور مرحوم ناصر حجازی از باشگاه که از سال های گذشته بر جای مانده، به خانواده های ایشان پرداخت خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین از ادامه برنامه های خود برای پیشکسوتان استقلال اطلاع داد و گفت: خدا را شکر با حضور کمیته پیشکسوتان در باشگاه، برنامه مفصلی برای پیگیری مسائل پیشکسوتان داریم و به زودی در برنامه آینده مان به خانواده مرحوم غلامحسین مظلومی سر می زنیم.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 548

به "فتحی: مطالبات خانواده پورحیدری و حجازی را به زودی پرداخت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: مطالبات خانواده پورحیدری و حجازی را به زودی پرداخت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید