علی حمودی: باید با شکست دادن پرسپولیس 2 باخت اخیرمان را جبران کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، علی حمودی، مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که آنها باید با شکست دادن پرسپولیس، باخت برابر تراکتورسازی و پارس جنوبی را جبران نمایند.

علی حمودی: باید با شکست دادن پرسپولیس 2 باخت اخیرمان را جبران کنیم

علی حمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پیکان بعد از دو شکست پیاپی برابر تراکتورسازی و پارس جنوبی گفت: این درست است که در سه بازی اخیر یک امتیاز گرفتیم، ولی ما بد بازی نکردیم. متأسفانه گل های بدی خوردیم و موقعیت هایی را نیز از دست دادیم، ولی بعد از دو باخت اخیر، حالا انگیزه زیادی داریم تا نتایج خوبی بگیریم. بازی با پرسپولیس هم برای ما مهم است و امیدوارم که نتیجه لازم را بگیریم.

وی در مورد غایبان پرتعداد پرسپولیس و اینکه خیلی ها معتقدند پیکان کار سختی برابر پرسپولیس نخواهد داشت، تأکید کرد: ما با پرسپولیس بازی می کنیم و مطمئناً نام این تیم از نام بازیکنانش بزرگ تر است. بازی با پرسپولیس برای ما آسان نیست و قطعاً بازیکنان جوان و آنهایی که جانشین هستند، کوشش می نمایند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. آنهایی که الان در پرسپولیس هستند، حتماً کیفیت خوبی دارند و ما بازی ساده ای در پیش نخواهیم داشت.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ سال جاری شانس اول قهرمانی است، گفت: با یک برد و باخت صندلی تیم ها تغییر می نماید و از حالا نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1275

به "علی حمودی: باید با شکست دادن پرسپولیس 2 باخت اخیرمان را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی حمودی: باید با شکست دادن پرسپولیس 2 باخت اخیرمان را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید