عجیب ترین رستوران های دنیا(بخش دوم)

به گزارش کنفرانس هکا، بسیاری از خاطرات یک سفر فوق العاده، در زمان صرف غذا رقم زده می شوند

ما هیچ وقت غذای کاری مدرس (madras curry) در قسمت جنوبی هند، یا اسپاگتی آلدنته (al dente) همراه با ماهی مرکب در ونیز را از یاد نخواهیم برد. به همین دلیل، با اینکه رفتن به یک اغذیه فروشی کوچک در هامبورگ هیچ اشکالی ندارد، اما بعضی اوقات، می توان با یک چیزبرگر دو پوندی با 8 هزار کالری، یا لارو کرم ابریشم تند و اسپایسی، سفر بهتری را تجربه کرد!

عجیب ترین رستوران های دنیا(بخش دوم)

البته عجیب بودن، به سلیقه افراد بستگی دارد؛ بعضی غذا خوردن در رستورانی که همه غذاهای خود را فقط با سیب سرو می کند، عجیب می دانند، و بعضی از غذا خوردن در رستورانی که پیش خدمت های آن، میمون هایی کوچک هستند، دچار تعجب می شوند. در ادامه با چند رستوران غیر معمول در دنیا آشنا خواهید شد؛ خوش بگذرد و نوش جانتان!

رستوران Spirite Lounge واقع در مونترئال کانادا

اگر از بیرون به این رستوران کوچک نگاه کنید، حال و هوای یک رستوران را خواهید دید که غذاهای گیاهی سرو می کند. قوانین این رستوران ساده هستند و البته باید هم رعایت شوند! این رستوران هر شب یک منوی تازه دارد که دارای سوپ، غذای اصلی (معمولاً کرپ (crepe)) و دسر است. کافی است یک غذای سفارش بدهید؛ فرقی نمی کند کوچک باشد یا میانه یا بزرگ. سپس از شما خواسته می گردد هر چیزی را که در برابرتان قرار می دهند، تا آخر بخورید! اگر غذا را تا آخر نخورید، دسر سرو نخواهد شد و بعلاوه بابت اسرافی که نموده اید، باید 2 دلار اضافی پرداخت کنید! جالب است که اگر دسرتان را تمام نکنید، دیگر حق پا گذاشتن به رستوران Spirite Lounge را نخواهید داشت! چیزی که این قوانین سفت و سخت را تکمیل می کند، دکوری است که همواره آش شله قلمکاری است از پروژه های مختلف هنری. مرورهای متعدد، به تشریح و توصیف دیوارهای طلایی، ساعت های قدیمی و عتیقه، طرح گل و بته، و مخمل زرافه در این رستوران می پردازند.

توالت مدرن، واقع در تایپه، تایوان

در زمینه آشپزی که در آن، حال و هوای توالت، تبدیل به روندی معمول شده، رستوران تایوانی توالت مدرن یا Modern Toilet مشهورترین رستوران در نوع خودش است. این رستوران زنجیره ای در منطقه ها مختلف تایوان، با ترکیب دو جزء مهم زندگی (سرویس بهداشتی)، به سرو غذاهای دارای ادویه کاری و اسپاگتی داخل اجاق های سنتی آسیایی به شکل توالت، نوشیدنی هایی در بطری ، و دسرهایی که شبیه به سرگین حیوانات هستند، می پرازد. جایگاه های رستوران، با گل و صدف تزئین شده و غذا روی میزهایی که به شکل وان شست وشو هستند، سرو می گردد. قیمت های این رستوران منطقی هستند و جایگاه ها معمولاً از قبل رزرو شده اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13544

به "عجیب ترین رستوران های دنیا(بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین رستوران های دنیا(بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید