شینجی میکامی: از تانگو جدا شدم چون دیگر نمی خواهم بازی ترسناک بسازم

به گزارش کنفرانس هکا، اخیرا شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق مشهور سری رزیدنت اویل، در خصوص دلایل تصمیم خود برای ترک استودیوی تانگو گیم ورکس (Tango Gameworks) صحبت نموده است.

شینجی میکامی: از تانگو جدا شدم چون دیگر نمی خواهم بازی ترسناک بسازم

میکامی تانگو گیم ورکس که استودیویی متعلق به کمپانی زنی مکس (ZeniMax) است را در سال 2010 تاسیس کرد و در فوریه 2023 آن را ترک کرد. سپس، اوایل امسال میلادی، او یک شرکت نو به نام Kamuy را تاسیس کرد. حال او در مصاحبه ای در برنامه ژاپنی Byking،، تصمیم خود را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار داده است. لازم به ذکر است که تانگو بلافاصله پس از تاسیس با مسائل مالی روبرو شد و به سرعت به وسیله زنی مکس خریداری شد. میکامی می گوید:

جالب است بدانید که میکامی اگرچه احساس می کرد که مسئولیت پروژه های در حال توسعه را برعهده دارد، در واقع هشت سال قبل از این کار قصد داشت شرکت را ترک کند.

یکی از دلایل این کار، تمایل او به ایجاد محیطی برای بازی سازان جوان بود تا فرصت های مکرر داشته و کسب تجربه نمایند. این به معنای چرخه های کوتاه تر بین پروژه ها و بعلاوه بازی های منحصر به فرد و در مقیاس کوچکتر است. علت دوم دور شدن از ژانر ترس و بقا است که او بیشتر به آن معروفیت دارد. بنابراین او تصمیم گرفت تا یک شرکت نو به نام Kamuy راه اندازی کند تا با آن به برنامه های خود برسد. این دلایل با نظرات او در سال 2022 مطابقت دارد. او در 2022 در مصاحبه با فامیتسو اعتراف کرد که تمایل داشته تانگو به عنوان استودیویی شناخته گردد که می تواند بازی های متنوع تری را ایجاد کند.

لازم به ذکر است که تانگو گیم ورکس بازی هایی مانند The Evil Within، گوست وایر: توکیو و Hi-Fi Rush را فراوری کرد که همگی تقریبا از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار بوده اند. از آنجایی که زنی مکس در سال 2021 به وسیله مایکروسافت خریداری شد، تانگو اولین استودیوی ژاپنی این شرکت است. قبل از تانگو، میکامی سری رزیدنت اویل را در کنار آثاری نظیر داینو کرایسیس توسعه داده بود و بیشتر نیز به خاطر آن ها شناخته می گردد.

در نهایت از آن جایی که هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق بایونتا و همکار میکامی در کپ کام، پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) را در سال گذشته ترک کرد، هواداران حدس می زنند که این زوج می توانند در آینده دوباره با هم همکاری نمایند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 17084

به "شینجی میکامی: از تانگو جدا شدم چون دیگر نمی خواهم بازی ترسناک بسازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شینجی میکامی: از تانگو جدا شدم چون دیگر نمی خواهم بازی ترسناک بسازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید