شیائومی با این گوشی اپل و سامسونگ را به چالش می کشد!

به گزارش کنفرانس هکا، شیائومی از طراحی و تاریخ رونمایی رسمی گوشی ردمی توربو 3 پرده برداری کرد.

شیائومی با این گوشی اپل و سامسونگ را به چالش می کشد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، براساس گزارش زومیت، شیائومی با انتشار پستی در ویبو تأیید کرد که اولین گوشی برند نو ردمی توربو با نام ردمی توربو 3 در 10 آوریل (22 فروردین) در چین معرفی خواهد شد. پوستر رسمی ردمی توربو 3 را با لبه تخت همراه با اندکی خمیدگی در کناره ها، در سه رنگ نشان می دهد.

گوشی شیائومی مدل ردمی توربو 3 در پنل پشتی دو برآمدگی دوربین همراه با یک حلقه فلش LED دارد. دکمه پاور و دکمه های کنترل صدا در لبه راست دستگاه قرار گرفته اند.

ردمی تأیید نموده است که گوشی توربو 3 از پردازنده نو اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره می برد. این پردازنده نسخه اصلاح شده پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 3 است.

ردمی ادعا نموده است که گوشی نوش امتیازی بیش از 1.75 میلیون در بنچمارک AnTuTu کسب نموده است که آن را بالاتر از وان پلاس ایس 3V قرار می دهد. وان پلاس ایس 3V هم اکنون قدرتمندترین گوشی میان رده جهان است.

گوشی نو ردمی با رم 16 گیگابایتی در بنچمارک گیک بنچ نیز دیده شده و در بخش تک هسته ای و چندهسته ای به ترتیب امتیاز 1٬981 و 5٬526 را کسب نموده است. گواهی 3C ردمی توربو 3 حاکی است که این گوشی با باتری 5٬000 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ 90 وات عرضه خواهد شد. بعلاوه، انتظار می رود که گوشی مذکور از نمایشگر اولد با وضوح 1.5K بهره ببرد.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت گوشی نو ردمی توربو 3 در دست نیست. ممکن است این گوشی در بعضی بازارها با نام گوشی پوکو مدل F6 رونمایی گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 فروردین 1403 بروزرسانی: 20 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16593

به "شیائومی با این گوشی اپل و سامسونگ را به چالش می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی با این گوشی اپل و سامسونگ را به چالش می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید